• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

بودجه ۵ میلیارد تومانی سرگردان؛ از شایعه تا واقعیت

  • کد خبر : 95715
  • 17 آذر 1399 - 12:57
بودجه ۵ میلیارد تومانی سرگردان؛ از شایعه تا واقعیت

شنیده ها حاکی از آن است که مبلغ ۵ میلیارد تومان بودجه برای ساختمان اداری استاندارد ی همدان در سال جاری اختصاص داده شده است. به گزارش عصر همدان، امسال که کرونا جان مردم ایران را به خطر انداخته و مشکلات معیشتی و اقتصادی هر روز گریبان خانواده ای را می گیرد بهتر است بودجه […]

شنیده ها حاکی از آن است که مبلغ ۵ میلیارد تومان بودجه برای ساختمان اداری استاندارد ی همدان در سال جاری اختصاص داده شده است.

به گزارش عصر همدان، امسال که کرونا جان مردم ایران را به خطر انداخته و مشکلات معیشتی و اقتصادی هر روز گریبان خانواده ای را می گیرد بهتر است بودجه هایی که استفاده ای ندارند در این شرایط بحرانی به کمک جان مردم بیایند.

هر سال گویا بودجه ای برای طرح های عمرانی و ساختمان استاندارد ی ها در استان های کشور از طرف دولت اختصاص داده می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که مبلغ ۵ میلیارد تومان بودجه برای ساختمان اداری استاندارد ی همدان در سال جاری اختصاص داده شده است.

گویا استاندارد ی همدان نیازی به این بودجه برای اصلاح ساختمان اداری در ساختمان مرکزی نداشته و این مبلغ را به مهمانسرای استاندارد ی اختصاص داده است که بنا به بازدید میدانی این ساختمان نیاز آنچنانی به کارهای عمرانی ندارد .

در این خصوص سید اسکندر صیدایی، مدیر کل برنامه و بودجه استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: خبری مبنی بر این موضوع که بودجه ای تعلق گرفته و استاندارد ی قرار است در مهمانداری هزینه کند نیست و اطلاعی نداریم.

وی افزود: توضیحات تفضیلی تر را می توان از استاندارد ی گرفت و اگر همچنین موضوعی باشد بدون شک به برنامه و بودجه ارجاع داده می شود .

در ادامه حاتم نیک خو، مدیر کل دیوان محاسبات استان نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: باید از سرپرست هیات پیگیری کنم چرا که در استاندارد ی کارها و اقدامات خوبی انجام شده که باید نتیجه آنها را دریافت کنم و اطلاع می دهم.

به گزارش عصر همدان؛ در سالی که کرونا جان مردم ایران را به خطر انداخته و مشکلات معیشتی و اقتصادی هر روز گریبان خانواده ای را می گیرد بهتر است بودجه هایی که استفاده ای ندارند در این شرایط بحرانی به کمک جان مردم بیایند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95715
  • دیدگاه‌ها برای بودجه ۵ میلیارد تومانی سرگردان؛ از شایعه تا واقعیت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.