• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

به پشتوانه ۸ سال دفاع مقدس، میدان جنگ امروز را خالی نکنیم

  • کد خبر : 86207
  • 07 مهر 1399 - 11:49
به پشتوانه ۸ سال دفاع مقدس، میدان جنگ امروز را خالی نکنیم

یک نویسنده کتابهای دفاع مقدس در اسدآباد نوشت: کاش می‌شد به عقب برگشت به همان ۸ سال حماسه ماندگار؛ به همان ۸ سال عشق و جنگی که مردانی را بی‌ادعا کرد تا دیگر نگوییم ” کجایند مردان بی‌ادعا”. به گزارش عصر همدان، یک نویسنده کتابهای دفاع مقدس در اسدآباد نوشت: کاش می‌شد به عقب برگشت […]

یک نویسنده کتابهای دفاع مقدس در اسدآباد نوشت: کاش می‌شد به عقب برگشت به همان ۸ سال حماسه ماندگار؛ به همان ۸ سال عشق و جنگی که مردانی را بی‌ادعا کرد تا دیگر نگوییم ” کجایند مردان بی‌ادعا”.

به گزارش عصر همدان، یک نویسنده کتابهای دفاع مقدس در اسدآباد نوشت: کاش می‌شد به عقب برگشت به همان ۸ سال حماسه ماندگار؛ به همان ۸ سال عشق و جنگی که مردانی را بی‌ادعا کرد تا دیگر نگوییم ” کجایند مردان بی‌ادعا”.

زیباترین جای دنیا کجاست؟ اصلاً کجا آدم را آرام می‌کند؟

بی‌شک هر انسانی برای آرام کردن طوفان دلش یک جایی را دارد، اما زیباترین جای دنیا همان گلزار شهداست.

تابستان و زمستانش عطر گل‌محمدی دارد و بهار همیشه در آنجا خیمه زده. عشق با تمام وجود راهی دلت می‌شود و آرامش چنان توی دلت آرام می‌گیرد که حس می‌کنی در گلزار شهدا به خدا نزدیک‌تری.

کاش می‌شد به عقب برگشت به همان ۸ سال حماسه ماندگار؛ به همان ۸ سال عشق و جنگی که مردانی را بی‌ادعا کرد تا دیگر نگوییم ” کجایند مردان بی‌ادعا”.

انگار همه‌مان در امروز آرامش این اتفاق نظر را داریم که خوب اگر آن موقع ما هم بودیم می‌رفتیم و می‌جنگیدیم. اما از یاد نبریم که شهادت هنر مردان خداست.

آنهایی که سینه سپر کردند از زن و فرزند و زندگی گذشتند تا این آسایش را برای ما رقم بزنند. به جایی رسیده‌ایم دیگر امروزها با دیروزها فرقی ندارد. جنگ جنگ است، هر جنگی، حتی جنگ نرم. پس بسم‌الله بگوییم و میدان خالی نکنیم.

دفاع مقدس ۸ ساله ما پر از رمزو رازهایی است که با هیچ قلمی به تصویر کشیده نمی‌شود، رازهایی از جنس خدایی بودن و به عرش رسیدن.

مردان و زنان دفاع مقدس در آبستن لحظات پر از حوادث جنگ عاشقانه قدم برداشتند و دلیرانه تار ماندن نواختند تا زمزمه مقاومت‌شان به گوش کسانی برسد که به‌خیال‌شان مهر باختن را به صورت این مرز و بوم زده‌اند.

به قول حاج‌قاسم‌مان: ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم. شما جنگ را شروع کردید و ما تمامش می‌کنیم.

اینجا سرزمین ابراهیم همت‌هاست. هنوز عطر نفس‌های حسن باقری‌ها و شهید کاظمی‌ها را می‌توان شنید.

به پشتوانه ۸ سال دفاع ماندگار می‌ایستیم و به دشمن می‌فهمانیم بازماندگان همان نسل جنگیم…

فاطمه بگزاده

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86207
  • دیدگاه‌ها برای به پشتوانه ۸ سال دفاع مقدس، میدان جنگ امروز را خالی نکنیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.