• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

به زودی طرح جهش مسکن در همدان کلید می خورد

  • کد خبر : 133763
  • 08 آبان 1400 - 12:47
به زودی طرح جهش مسکن در همدان کلید می خورد

طرح جهش مسکن که این روزها در سراسر کشور کلید خورده است و مستاجران به دنبال ثبت نام در این طرح هستند متاسفانه در برخی استانها همچنان ثبت نامی وجود ندارد . به گزارش عصرهمدان؛ یکی از شهروندان همدانی به خبرنگار ما گفت: چرا هیچ صحبتی از طرح جهش مسکن در همدان نیست خانواده هایی […]

طرح جهش مسکن که این روزها در سراسر کشور کلید خورده است و مستاجران به دنبال ثبت نام در این طرح هستند متاسفانه در برخی استانها همچنان ثبت نامی وجود ندارد .

به گزارش عصرهمدان؛ یکی از شهروندان همدانی به خبرنگار ما گفت: چرا هیچ صحبتی از طرح جهش مسکن در همدان نیست خانواده هایی که دو فرزند دارند و همچنان مستاجر هستند با این قیمت های هنگفت نمی توانند هیچ زمان صاحب خانه شوند چرا فکری به حال جوانان همدانی نمی کنید؟

مدیر کل راه و شهرسازی همدان در پاسخ به خبرنگار ما گفت: در همین هفته زمین های مشخص شده به استاندارد ی اعلام می شود تا مراحل قانونی را طی و همدان نیز مانند بسیاری از شهرها از طرح جهش مسکن استفاده کند.

گفتنی است: هنوز جزئیات اقساط و نرخ سود تسهیلات خانه‌های طرح جهش تولید مسکن برای دهکهای مختلف توسط بانک مرکزی اعلام نشده، اما نمایندگان مجلس گفته‌اند که تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومان است که به سازندگان پرداخت می‌شود. اقساط نیز ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تا ۵ میلیون تومان خواهد بود. همچنین وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده که تلاش می‌کند حداکثر کمک را به دهکهای یک تا سه داشته باشد. این کمکها می‌تواند شامل تقبل تمام یا بخشی از نرخ سود تسهیلات، زمین رایگان، خدمات مهندسی و عوارض صدور پروانه باشد.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133763
  • دیدگاه‌ها برای به زودی طرح جهش مسکن در همدان کلید می خورد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.