• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

به دنبال افزایش تولید هستم؛ اما حمایتی از آن نمی شود

  • کد خبر : 93516
  • 03 آذر 1399 - 13:11
به دنبال افزایش تولید هستم؛ اما حمایتی از آن نمی شود

خانم طاهره عبداله پور با ایجاد کارگاه خیاطی در شهر لالجین برای ۶۰ نفر از بانوان در ایجاد اشتغال کرده؛ اما از عدم حمایت مسئولین در افزایش تولید گلایه مند است. طاهره عبداله پور، کارآفرین نمونه لالجینی در عرصه خیاطی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: انگیزه بنده ایجاد شغل برای خانم‌های سرپرست […]

خانم طاهره عبداله پور با ایجاد کارگاه خیاطی در شهر لالجین برای ۶۰ نفر از بانوان در ایجاد اشتغال کرده؛ اما از عدم حمایت مسئولین در افزایش تولید گلایه مند است.

طاهره عبداله پور، کارآفرین نمونه لالجینی در عرصه خیاطی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: انگیزه بنده ایجاد شغل برای خانم‌های سرپرست خانواده و جویای کار و ایجاد استقلال مالی با حفظ عزت نفس و اعتماد به نفس است که به خواست خدا توانستیم قدمی در این راه برادریم.

این بانوی کارآفرین ۳۸ ساله گفت: از سال ۱۳۸۰ با توجه به علاقه مندی به خیاطی و شرایط بد اقتصادی ، کار خیاطی را به صورت مبتدی آغاز و در اوایل سال ۹۳ کارتولیدی را با توکل به خدا شروع کردم و تقریبا ۳ سالی است ایجاد اشتغال برای بانوان بی‌سرپرست یا جویای کار را به صورت جدی دنبال میکنم.

وی در ادامه گفت: بنده معتقدم به جای اینکه ماهی را به دست کارآفرین بدهیم باید ماهیگیری یادشان بدیم و با آموزش دادن نحوه بازاریابی و درآمد زایی مهمترین بخش کار را یاد میگیرند تا برای همیشه بی نیاز از کمک دیگران باشند و خودشان زندگیشان را بسازند.

عبداله پور در ادامه تصریح داشت: در این عرصه متأسفانه اکثر مسئولان فقط وعده میدهند و کسی حمایت واقعی و کار ساز نمیکند، تنها کسی که در حد توانش من را حمایت کرد بسیج سازندگی بود که مبلغی به بنده برای وام اشتغالزایی داد، که البته آن هم در مقابل مبالغ هزینه کرد ما کفاف نمی داد.

وی افزود: شکر خدا تا حدودی با تمام مشکلاتی که سر راهم بود برای ۵۰ تا ۶۰ نفر از خانم‌های بیکار و جویای کار که اکثرا خانمهای بی کار ، سرپرست خانواده ، بی سرپرست و یا بد سرپرست هستند در عرصه خیاطی، کاور مبل دوزی، ست آشپزخانه، ست سیسمونی، نمد دوزی، عروسکسازی ، سری دوزی، با آموزش رایگان ایجاد اشتغال نموده ام .

عبدالله پور درخواستی از مسئولین داشت و گفت: الان حدود ۲ سالی هست که دنبال جهش تولید و بزرگتر کردن تولیدی و اشتغالزایی برای خانم‌های بیشتری هستم، اما به هر دری میزنم با بی میلی مسئولین مواجه میشوم.

این بانوی کارآفرین خواستار حمایت از تولید شد و اذعان داشت: من به شخصه با توان مالی کمی که دارم نمی توانم در رسیدن به هدفم زیاد دوام بیارم، تلاش زیادی میکنم ولی کمبود امکانات، گرانی‌های اخیر، نبود مکان بزرگتر برای آموزش هنرجوهای بیشتر و نبود چرخ خیاطی برای هنرجوها واقعا من کارآفرین را در مضیقه قرار داده و اینکه مسئولین محترم در این مواقع فقط می آیند و نظارت میکنند ولی امیدوارم در کنار نظاراتشان از ما حمایت کنند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93516
  • دیدگاه‌ها برای به دنبال افزایش تولید هستم؛ اما حمایتی از آن نمی شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.