• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
معاون توسعه و نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد:

بهره‌برادری از پایگاه امداد اورژانس جاده‌ای پیرملو در هفته دولت

  • کد خبر : 194168
  • 29 مرداد 1402 - 11:40
بهره‌برادری از پایگاه امداد اورژانس جاده‌ای پیرملو در هفته دولت
معاون توسعه و نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ۳۸ پروژه بهداشتی در روستاهای شهرستان در حال اجراست، گفت: بعد از سال‌ها عملیات اجرایی پایگاه امداد اورژانس جاده‌ای پیرملو شروع و هم اکنون ۹۷ درصد پیشرفت دارد که در هفته دولت به بهره‌برادری می‌رسد.

به گزارش عصر همدان؛ صادق نجفی‌فاتح در نشستی با خبرنگاران که با حضور رئیس و دیگر معاونان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی اسدآباد برگزار شد، از اجرای عملیات ۳۸ پروژه بهداشتی در روستاهای این شهرستان در قالب مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت، گفت: مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی جذب شده است.

معاون توسعه و نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی اسدآباد با بیان اینکه بخشی از اعتبارات پروژه‌ها تخصیص و هزینه شده است، افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) نیاز است.

وی با بیان اینکه ما در استاندارد ی و سازمان برنامه و بودجه استان کسی را نداریم که برای جذب اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری دفاع کند، گفت: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مجموع اعتبارات استان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری شده، این درحالی است که اعتبار ما در این زمینه ۸ میلیارد تومان است، می‌خواستند در استان اعتبار پروژه دانشکده پرستاری را زمین بزنند که ما نگذاشتیم.

نجفی‌فاتح خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات دانشکده در حوزه بهداشت مبلغ ۵۰ میلیارد تومان، در حوزه دانشکده پرستاری،۵۰ میلیارد تومان و ناباروری و اتاق عمل هم ۲۰ میلیارد تومان درخواست اعتبار کردیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های بهداشتی در سطح روستاها، گفت: بااین روند پراکندگی اعتبارات را در سطح روستاها داریم‌.

معاون توسعه و نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی اسدآباد اذعان کرد: با وجودی که دولت اراده‌ای برای شروع پروژه جدید نداشت، پروژه بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) را آغاز کردیم و با پیمانکار قراردادبسته شد و تخریب بیمارستان قدیمی صورت و تا دو سال آینده احداث آن انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: در اجرای پروژه بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین(ع) دو نوع قرارداد وجود دارد که یکی اسکلت‌بندی آن و دیگری نازک ‌کاری و تجهیزات مربوط آن است. نجفی‌فاتح پایگاه امداد اورژانس جاده‌ای پیرملو را از دیگر پروژه‌های دانشکده دانست و گفت: بعداز سال‌ها عملیات اجرایی این پایگاه امدادی را شروع کردیم و هم اکنون ۹۷ درصد پیشرفت دارد.

وی از بهره‌برادری ساختمان پایگاه امداد اورژانس جاده‌ای پیرملو در هفته دولت خبر داد و گفت: در صورتی که اعتبار برسد، تجهیزات این ساختمان جدید و اگر اعتبار نباشد، با تجهیزات قدیمی آغاز به کار می‌کند.

معاون توسعه و نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی اسدآباد گفت: ساخت و تعمیر ۴ اتاق عمل در بیمارستان حضرت قائم(عج) در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در حالی که شرایط آزمون در اسدآباد نبود، اما برای جذب ۲۵ نفر این اقدام انجام شد این درحالی که متهم به آن می‌شویم که ازمون نگرفته‌ایم، گفت: ما در سطح شهرستان بیش از ۲ هزار نفر متقاضی کار داریم، که ۲۵ نیروی جذب شده از دو سه ماه قبل از سال ۱۴۰۱، جذب شدند.

نجفی‌فاتح با بیان اینکه جذب نیروی شرکتی قانون کلی ندارد، و به صورت برون سپاری انجام می‌شود، افزود: البته در تشکیلات دانشکده نیروی راننده، امور اداری، پشتیبانی و انباردار، وجود ندارد و ناچاریم از نیروی خدماتی در دیگر زمینه‌ها استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا جذب ۵۵ نیروی جدید در دانشکده، از کسانی است که احیانا به صورت قراردادی در این دانشکده خدمت می‌کنند، گفت: خیر، البته آن‌ها هم که در گذشته با اختیارات دانشکده و از طریق شرکتی مشغول به کار شده، می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

معاون توسعه و نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی اسدآباد در پاسخ به این سوال که آیا استعفای شما صحت دارد، گفت: مأموریت بنده تا اول اسفندماه است که استعفانامه نصف و نیمه‌ای هم تقدیم رئیس دانشکده شده است، با بداخلاقی مجازی کار سخت است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194168
  • دیدگاه‌ها برای بهره‌برادری از پایگاه امداد اورژانس جاده‌ای پیرملو در هفته دولت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.