• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

بهداری و مرکز تست اعتیاد نیروی انتظامی نهاوند افتتاح شد+ تصاویر

  • کد خبر : 104152
  • 29 بهمن 1399 - 11:58
بهداری و مرکز تست اعتیاد نیروی انتظامی نهاوند افتتاح شد+ تصاویر

با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان همدان بهداری و مرکز تست عدم اعتیاد نیروی انتظامی شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره برادری رسید. به گزارش عصر همدان، مرکز بهداشت امداد و درمان و آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد نیروی انتظامی نهاوند با حضور سردار سلمان امیری، فرماندهی انتظامی استان همدان افتتاح شد. سرهنگ احمد ساکی فرمانده […]

با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان همدان بهداری و مرکز تست عدم اعتیاد نیروی انتظامی شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره برادری رسید.

به گزارش عصر همدان، مرکز بهداشت امداد و درمان و آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد نیروی انتظامی نهاوند با حضور سردار سلمان امیری، فرماندهی انتظامی استان همدان افتتاح شد.

سرهنگ احمد ساکی فرمانده انتظامی نهاوند در این مراسم گفت: این مرکز در ساختمانی به مساحت ۱۱۰ متر مربع و با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان بر اساس دستورالعمل های بهداری کل ناجا در محل جنب کلانتری شماره ۱۱ نهاوند راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: هدف ما از راه اندازی این مرکز خدمات دهی به شهروندان به ویژه رانندگان است تا لازم نباشد برای انجام تست ها به شهرهای اطراف و همدان مراجعه کنند.

ساکی افزود: این مرکز مجهز به خدمات مختلف درمانی شامل خدمات ویژه برای استعلام صنوف، رانندگان و مشاغل است.

وی ادامه داد: همچنین تست عدم اعتیاد، تزریقات و پانسمان و دندان پزشکی در این‌ مرکز انجام می شود.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: راه اندازی این مرکز و آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد در نهاوند یکی از دغدغه های اصلی مردم بود که پس از یک سال پیگیری محقق شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104152
  • دیدگاه‌ها برای بهداری و مرکز تست اعتیاد نیروی انتظامی نهاوند افتتاح شد+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.