• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
4

بسیج پرچمدار تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب است/اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

  • کد خبر : 135576
  • 27 آبان 1400 - 9:34
بسیج پرچمدار تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب است/اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: خود باوری و اقتدار ایران اسلامی مرهون تفکر مقاوت بسیج است و این شجره طیبه زمینه ساز تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود. به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ حسین سوری، فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در نشست خبری صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه اظهار […]

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: خود باوری و اقتدار ایران اسلامی مرهون تفکر مقاوت بسیج است و این شجره طیبه زمینه ساز تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ حسین سوری، فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در نشست خبری صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد:امروز بسیج به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی شجره ی طیبه ای است که توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری شده است.

وی روحیه انقلابی و جهادی بسیج را حلال بسیاری از مشکلات کشور دانست و افزود: امروز اقتدار و صلابت میهن عزیزمان ایران مرهون تلاش ها و مجاهدت های بسیجیان در عرصه های مختلف کشور است و روحیه ی انقلابی و جهادی مشکلات کشور را برطرف خواهد کرد.

سوری با اشاره به برکات دیگر بسیج اضافه کرد:خودباوری جوانان در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در صنایع مختلف دفاعی و موشکی،صنایع پل سازی و کشتی سازی و اقتدار مثال زدنی امروز ایران در دنیا را مدیون تفکر بسیج هستیم.

وی کمک به مردم و دستگیری از نیازمندان را از افتخارات بسیج عنوان کرد و گفت: به دلیل وجود همه پتانسیل ها و توانمندی ها در بسیج به ویژه خدمت رسانی و کمک به محرومان بسبج در نوک پیکان خدمت و یاری رسانی به مردم قرار گرفته و گره گشای تمامی مشکلات کشور است.

سوری راه اندازی تفکر گفتمان مقاومت در سطح جهان اسلام را از برکات بسیج دانست و افزود: بسیج پرچمدار و زمینه ساز تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های اجرا شده بسیج از ابتدای سال تا کنون افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان در طرح شهید سلیمانی همگام با جهادگران عرصه سلامت در طرح غربالگری و واکسیناسیون همگانی و عرصه های دیگر حضور فعال داشته اند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به دیگر عرصه های فعالیت بسیج در سطح شهرستان بیان کرد: در عرصه سازندگی بیش از ۲۰۰ گروه جهادی و ۱۰۴ صندوق قرض الحسنه در سطح شهرستان راه اندازی و در حال فعالیت هستند.

سوری در ادامه از اجرای بیش‌ از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج امسال خبر دادو عنوان کرد: امسال با اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به استقبال هفته بسیج خواهیم رفت.

سرهنگ سوری با اشاره به روز شمار هفته بسیج و برخی برنامه های محوری در این هفته اضافه کرد: اولین روز هفته بسیج با شعار “بسیج اقتصاد مقاومتی ” با به صدا در آمدن زنگ بسیج در سطح مدارس آغاز و با همایش پیاده روی خانوادگی،دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و تجلیل از نخبگان بسیجی همراه خواهد شد.

وی در خصوص برنامه های دومین روز هفته بسیج افزود: اجرای رزمایش کمک های مومنانه،افتتاح پروژه های قرارگاه عمران و پیشرفت،اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج با شعار “بسیج علم و پژوهش‌” از شاخص ترین برنامه های روز دوم خواهد بود.

سوری شعار روز سوم را عدالت و مبارزه با فساد دانست و گفت:تجلیل فعالان طرح شهید سلیمانی،برگزاری میز خدمت در قالب اردوهای جهادی،برگزاری کلاس های آموزش سواد رسانه ای و پیشگیری از اعتیاد،سرکشی از خانواده معظم شهدا و زیارت مزار مطهر شهید حاج حسین همدانی از مهم ترین برنامه های روز سوم خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری مجمع بسیج شهرستان در طول هفته بسیج خبر دادو افزود: رزمایش بزرگ طرح ثامن،اجزای سرودهای خیابانی،کارگارهای پیشگیری از طلاق و زن و خانواده و مجمع بسیج شهرستان در چهارمین روز هفته بسیج با شعار “عزت ملی و مرزبندی” با دشمن اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های پنجمین روز هفته بسیج گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، اجرای طرح جهادگران عرصه سلامت،برگزاری یادواره شهدا،ماشین نویسی و برگزاری پنج شنبه های شهدایی از اهم برنامه روی روز پنجم هفته بسیج خواهد بود.

سوری در انتها با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج خاطر نشان کرد: تجمع اقتدار بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه،میقات صالحین،کارگاه های آموزشی گشت محله محور، تجلیل از ورزشکاران و نشست بسیج مقدمه ساز ظهور از برنامه های مهم هفته بسیج امسال خواهد بود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=135576
  • دیدگاه‌ها برای بسیج پرچمدار تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب است/اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.