• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4
امام‌جمعه نهاوند:

بسیج در خدمت مردم و در مقابل دشمنان است

  • کد خبر : 205007
  • 01 آذر 1402 - 9:24
بسیج در خدمت مردم و در مقابل دشمنان است
امام‌جمعه نهاوند گفت: بسیج به‌عنوان نیرویی مردمی همواره در خدمت‌رسانی فعال بوده و همیشه خنثی‌کننده تهدیدات و نقشه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، گفت: برای دنیا سؤال است که چه عواملی باعث شد تا انقلاب اسلامی در فتنه‌ها، تحریم‌ها، تهدیدها، جنگ تحمیلی و در همه عرصه‌ها موفق شود.
وی اظهار داشت: مردم ما در این ۴۴ سال ثابت کردند که توان مقابله با هر چالشی در هر سطحی رادارند و این مقاومت به دلیل وجود بسیج همگانی و اعتقاد مردم به خدا و قرآن است.
امام‌جمعه نهاوند افزود: ایمان به خدا و قیامت و سعادتمندی و شوق مردم باایمان برای رسیدن به این مقام باعث شد مردم هرچه داشتند درراه خدا بسیجی وار تقدیم کنند و از جان و مال خود برای سربلندی کشور بگذرند و خدا هم در این راه کمک کرده است.
وی ادامه داد: بسیج مصداق عینی این جمله است که خداوند یاری‌دهنده مظلومان و مؤمنان است و به عینه ما این را دیدیدم که خداوند همواره کمک‌کننده انقلاب اسلامی بوده است.
مغیثی گفت: ایران اسلامی در همه ابعاد الگو شده و یکی از مصادیق آن بسیج است و الآن می‌بینیم هسته‌های مقاومت در کشورهای مختلف الگوی موفقی از بسیج را به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها خوب درخشیده است و موفق بوده و مطمئن باشید مسلمانان دیگر کشورها هم با الگو گیری از بسیج بر مشکلات و دشمنان پیروز می‌شوند.
امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: هفته بسیج فرصت خوبی است تا این نهاد مردمی در همه ابعادش به جامعه معرفی شود و خدمات پرشمار و خالصانه بسیج در عرصه‌های مختلف بازگو شود.
وی عنوان کرد: بسیج روزبه‌روز قدرتمندتر و گسترده‌تر شده است و خدمت‌رسانی بیشتری در مناطق مختلف و محروم کشور انجام می‌دهد.
مغیثی گفت: بسیج در خط مقدم مقابله با تهدیدهای دشمنان است و همچنین در زمان نیاز اولین خدمت رسان و یاری کننده مردم است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205007
  • دیدگاه‌ها برای بسیج در خدمت مردم و در مقابل دشمنان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.