• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

بسیجی دچار افراطی گری نمی شود و عقل مدار است/نیاز همیشگی جمهوری اسلامی به مکتب شهید سلیمانی

  • کد خبر : 136003
  • 01 آذر 1400 - 15:49
بسیجی دچار افراطی گری نمی شود و عقل مدار است/نیاز همیشگی جمهوری اسلامی به مکتب شهید سلیمانی

حمیدرضا حاج بابایی اظهار کرد: امروز بسیجیان و همه نیروهای انقلابی باید در کنار هم باشند تا انقلاب از این معبر عبور کند ، دولت یک دولت انقلابی و مردمی است که باید حمایت شود. به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا حاج بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از معلمان جهادی همدان […]

حمیدرضا حاج بابایی اظهار کرد: امروز بسیجیان و همه نیروهای انقلابی باید در کنار هم باشند تا انقلاب از این معبر عبور کند ، دولت یک دولت انقلابی و مردمی است که باید حمایت شود.

به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا حاج بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از معلمان جهادی همدان گفت: امروز بسیجیان و همه نیروهای انقلابی باید در کنار هم باشند تا انقلاب از این معبر عبور کند ، دولت یک دولت انقلابی و مردمی است که باید حمایت شود.

وی ادامه داد: دولت راه سختی در پیش دارد که باید حتما حمایت شوند چرا که دشمنان به دنبال یاس و ناامیدی مردم از نظام هستند.

حاج بابایی با بیان اینکه بسیجی زیاد کار می کند اما توقع اش کم است گفت؛ امروز جمهوری اسلامی ایران به افرادی مثل شهید سلیمانی نیاز دارد، کسی که هر چه داشت داد تا نظام سرپا بماند.

وی افزود: بسیجی معلم، دو جنبه است و ما وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم همه ملت ایران بسیجی اند، یک بسیجی شهید سلیمانی است و یکی بسیجی که با هیچی برای جمهوری اسلامی تحمل و صبر می کند.

حاج بابایی گفت: ما وظیفه داریم بعنوان بسیجی اگر کسی افتاد و زمین خورد به دامن بسیج بیافتد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با نیروهای انقلابی جوان می توان در اموزش و پرورش تحول ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بسیجی کسی است که هدفش حفظ نظام جمهوری اسلامی است و اوجب واجبات است .

 

وی گفت: بسیجی هر کاری که می کند باید به حفظ نظام کمک کند و ما امروز تکلیف داریم کاری کنیم که هر روز به اقتدار جامعه اسلامی افزوده و از ضعف آن جلوگیری کند.

محمد پورداوود، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان نیز در همایش تجلیل از معلمان جهادی گفت: دانش آموز نباید منفعل باشد و از محافظه مداری و حافظه محوری دوری کند.

محمد پورداود افزود: تقویت روحیه بسیجی در دانش آموزان افزایش یابد و از کنترل بیرونی به تقوا و معنویت برسد تا مسولیت پذیر باشند.

وی ادامه داد: دانش آموزی که نتواند دور و برش چه می گذرد ؟ نمی تواند تاثیر گذار باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش همدان تاکید کرد: دانش آموز باید شرایط را تغییر و به متربی فعال تبدیل شوند و از یک سویه نگری باید به مشارکت برسد.

عکس: طهماسبی

گزارش: اکبری

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=136003
  • دیدگاه‌ها برای بسیجی دچار افراطی گری نمی شود و عقل مدار است/نیاز همیشگی جمهوری اسلامی به مکتب شهید سلیمانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.