• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
3

برگزاری ۵۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در ملایر

  • کد خبر : 182992
  • 11 اردیبهشت 1402 - 22:14
برگزاری ۵۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در ملایر

مدیر اداره آموزش‌وپرورش ملایر گفت: امسال برای پاسداشت هفته معلم بیش از ۵۰ برنامه در برنامه‌ریزی شده است. به گزارش عصرهمدان؛ مهدی عابدینی‌نیا، مدیر آموزش‌وپرورش ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در ملایر اظهار کرد: امسال برای پاسداشت هفته معلم بیش از ۵۰ برنامه در برنامه‌ریزی شده […]

مدیر اداره آموزش‌وپرورش ملایر گفت: امسال برای پاسداشت هفته معلم بیش از ۵۰ برنامه در برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ مهدی عابدینی‌نیا، مدیر آموزش‌وپرورش ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در ملایر اظهار کرد: امسال برای پاسداشت هفته معلم بیش از ۵۰ برنامه در برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پاسداشت هفته معلم در ملایر پیش از آغاز این هفته آغاز شده است، تصریح کرد: شعار در نظر گرفته شده از طرف وزارتخانه و اداره کل برای هفته معلم مردمی‌سازی و عمومی‌سازی پاسداشت از مقام معلم است.

مدیر آموزش‌وپرورش ملایر افزود: بر اساس این شعار چند بحث موردنظر قرار داده شده است که نخست بحث فراگیری تجلیل از مقام معلم است این به معنی آن است که هر کسی که کار تعلیم‌وتربیت کار می‌کند تجلیل می‌شود.

وی افزود: ملایر به‌عنوان تنها منطقه آموزشی که مکان مستقلی با نام عنوان کانون فرهنگیان برای بازنشستگان در نظر گرفته است و در هفته معلم برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از بازنشستگان از و خانواده‌های آنان برنامه‌ریزی شده است.

عابدینی‌نیا مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری در تجلیل از مقام معلم را دومین مسئله موردنظر در شعار امسال عنوان کرد و گفت: در برنامه‌های امسال هر کس به‌قدر توان خودش از معلمان تجلیل کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته پنج همکار شاغل و ۳۳ همکار بازنشسته را از دست دادیم، تصریح کرد: برنامه مختلفی برای تجلیل از خانواده‌های آنان در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش ملایر گفت: اصل سوم در بحث شعار امسال شورآفرینی و امید آفرینی در خانواده فرهنگیان است، تصریح کرد: اتفاقاتی در پایان سال گذشته رخ داد که کام فرهنگیان را تلخ کرد و اقداماتی در راستای بهبود آن انجام شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی فرهنگیان شهرستان ملایر سامن و جوکار پانزده نفر از فرهنگیان در دفتر معاون وزیر حضور یافته و مطالبه‌گری کردند.

عابدینی‌نیا محوریت چهارم شعار و برنامه‌های هفته معلم امسال دانش‌آموز محوری عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان صاحب ایده و تفکر هستند و در برنامه‌های مختلف این هفته با محوریت دانش‌آموزان پیش رود.

وی به برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر و پسر ملایر اشاره کرد و گفت: دو جشن تکلیف بزرگ با حضور ۱۶۰۰ دانش‌آموز دختر و ۱۲۰۰ دانش‌آموز پسر در ملایر برگزار شد که بسیار موردتوجه قرار گرفت.

مدیر آموزش‌وپرورش ملایر افزود: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز با حضور بیش از هزار دانش‌آموز و فرهنگی امروز برگزار شد و محوریت همه این برنامه‌ها دانش‌آموزان بودند.

وی به برنامه‌های هفته معلم در ملایر اشاره کرد و گفت: تجلیل از چهارصد نفر از برگزیدگان جشنواره‌ها و سرگروه‌های دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم و تجلیل از سیصد نفر از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی در روزهای گذشته برگزار شد.

عابدینی‌نیا گفت: غبارروبی مزار شهدا در گلزار شهدای شمس‌آباد، دیدار با امام‌جمعه و نواختن زنگ سپاس معلم در دبیرستان فرهیختگان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های روز نخست هفته معلم در ملایر است.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌های هفته معلم در ۲۸۷ مدرسه ملایر برگزار می‌شود، تصریح کرد، تحلیل و سرکشی از خانواده شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، اهدای لوح تقدیر مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و فرماندار ملایر به همه فرهنگیان، فضاسازی هفته معلم با کمک دانش‌آموزان، راهپیمایی و پیاده‌روی خانوادگی، سخنرانی پیش از خطبه و حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در نمازجمعه از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر است.

مدیر آموزش‌وپرورش ملایر به برگزاری دست‌سازه‌ها و ابتکارات دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه باهدف ترویج مهارت کارآفرینی و توزیع متناسب شاخه‌ای و رشته‌ای برپا شده است.

وی گفت: در این هفته از ظرفیت انجمن‌های اولیاومربیان مدارس، نمازجمعه و جماعت، حوزه‌های علمیه و ادارات و ارگان های مختلف برای تجلیل از معلمان استفاده می‌شود.

عابدینی‌نیا به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به تأکیدات رهبری این اردو در دانشگاه‌ها و کارخانه‌ها ملایر برای آشنایی دانش‌آموزان با ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182992
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری ۵۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.