• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نهاوند

  • کد خبر : 74888
  • 21 تیر 1399 - 9:14
برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نهاوند

سرهنگ علی مختاری گفت: در هفته عفاف و حجاب ۴۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان نهاوند اجرا می شود. به گزارش عصر همدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان گفت: به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در […]

سرهنگ علی مختاری گفت: در هفته عفاف و حجاب ۴۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان نهاوند اجرا می شود.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان گفت: به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیرماه، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ چهل عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: فضا سازی مناسب با موضوع در سطح ادارات ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته های (نقاشی خطاطی و مقاله نویسی)، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، توزیع بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بین بانوان در سطح شهرستان از طرف واحد بسیج خواهران را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

وی اظهار داشت: ‌یکی دیگر از برنامه های این هفته دوخت صلواتی چادر برای چادر اولی ها توسط پایگاه های مقاومت بسیج خواهران است که در راستای اشاعه فرهنگ استفاده و انتخاب حجاب برتر گامی مهم خواهد بود.

مختاری در ادامه تهیه جهیزیه و تجلیل از افراد محجبه در سطح ادارات شهرستان، تجلیلی از فعالین امر به معروف و نهی از منکر و اجرای مسابقات سلاله نور را از دیگر از برنامه های مهم این هفته خواند و گفت: تمام تلاش مجموعه نیروهای انقلابی در این هفته آشنایی خانواده ها و خصوصا نسل جوان با شیوه‌ی زندگی ایرانی اسلامی است که امروزه یکی از دغدغه های اصلی جامعه ایرانی محسوب می شود.

فرمانده سپاه نهاوند اضافه کرد: طی هفته آینده نیز رزمایش مومنانه و توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در طول هفته عفاف و حجاب عرضه چادر مشکی بصورت آماده و با قیمت (۱۶۰هزارتومان ) در طبقه بالای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) و درحوزه علمیه خواهران توسط بسیج طلاب خواهران انجام خواهد گرفت.

مختاری در پایان گفت: به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب، امسال راهپیمایان می‌توانند به صورت مجازی در راهپیمایی شرکت کنند، بدین صورت که علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت حضور مجازی (hozoremajazi.com) به جمع راهپیمایان بپیوندند و حمایت خود را از حجاب و عفاف اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=74888
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.