• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان خبر داد:

برگزاری نشست ۳۰ هزار نفری اساتید بسیجی کشور

  • کد خبر : 204872
  • 30 آبان 1402 - 7:20
برگزاری نشست ۳۰ هزار نفری اساتید بسیجی کشور
رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه نشست ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور به صورت وبیناری برگزار می‌شود، گفت: در این نشست گزارش فعالیت‎های علمی، سیاسی، فرهنگی و تربیتی کانون‎های بسیج اساتید دانشگاه‎ها و مراکز آموزشی عالی شهر متبوع در کمک به حکمرانی و تعمیم مطالبه‌گری برای تحقق محتوای بسته‌‌های سیاسی حل مشکلات شهر یا استان‌ها ارائه می‌شود.

حسن رحیمی‌روشن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با بیان اینکه هفته بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: امروز بسیج مستضعفین به عنوان نهادی از دِل انقلاب اسلامی سرمشق و الگوی ملت‌های مسلمان در جهان شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز مشابه بسیج مستضعفین در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و دیگر کشورهای منطقه ایجاد شده‌اند، افزود: در کشور عزیزمان بسیج اساتید یکی از اقشار تاثیرگذار در سازمان بسیج است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان خاطرنشان کرد: بسیج اساتید در هفته جاری برنامه‌های متعددی در سطح استان و کشور دارد که نشست ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه یکی از برنامه‌ها است.

رحیمی‌روشن با بیان اینکه نشست اساتید بسیجی کشور به صورت وبیناری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم مسئولان و مقامات کشوری سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در کنار نشستی که به صورت همزمان و کشوری برگزار می‌شود برنامه‌ای نیز در استان همدان به صورت وبیناری در ۱۳ کانون مختلف استان برگزار می‌شود، گفت: یکی از شاخص‌ترین‌ برنامه‌ها در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان به عنوان کانون بسیج اساتید دانشگاه و با کمک معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار می‌شود و میهمان این برنامه نماینده ولی فقیه در استان است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع دیگری به مناسبت هفته بسیج در بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204872
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری نشست ۳۰ هزار نفری اساتید بسیجی کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.