• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

برگزاری نشست خبری جشنواره فیلم عمار در منزل شهید نهاوندی/اکران ۴۶ اثر در سراسر کشور

  • کد خبر : 174737
  • 18 دی 1401 - 9:37
برگزاری نشست خبری جشنواره فیلم عمار در منزل شهید نهاوندی/اکران ۴۶ اثر در سراسر کشور

نشست خبری اکران مردمی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار کشور در منزل شهید عزت الله کرمعلی در نهاوند برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ با حضور مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در منزل شهید سرافراز عزت الله کرمعلی از شهدای گرانقدر نهاوند برگزار شد. علت برگزاری این نشست خبری در منزل شهید به این […]

نشست خبری اکران مردمی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار کشور در منزل شهید عزت الله کرمعلی در نهاوند برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ با حضور مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در منزل شهید سرافراز عزت الله کرمعلی از شهدای گرانقدر نهاوند برگزار شد.

علت برگزاری این نشست خبری در منزل شهید به این دلیل است که خانم گل بانو سوری مادر شهید عزت الله کرمعلی در اقدامی قابل تحسین با وجود اینکه سواد نداشت با تلاش خود موفق شد سواد بیاموزد و وصیت نامه فرزند شهیدش را بر روی فرش منقش کند.

این اقدام خانم سوری مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و این مادر شهید گرانقدر فرشی را که وصیت نامه فرزندش را بر روی آن بافته بود در دیدار با مقام‌ معظم رهبری به ایشان تقدیم کرد.

فیلم مستند “وصیت” با مضمون زندگی این مادر شهید در جشنواره عمار امسال به نمایش در آمد.

در این نشست خبری مصطفی علینژاد مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار گفت: شهرستان نهاوند از برترین اکران کنندگان فیلم عمار در کشور است و این یک موفقیت برای شهرستان است.

وی اظهار داشت: نهاوند دارای ویژگی ها و شخصیت های بزرگوار و انقلابی است و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرده و برگزاری نشست خبری این جشنواره در منزل شهید کرمعلی به پاس قدردانی از مقام شامخ شهدا است.

وی اظهار داشت: در ۲۰ نقطه از استان های مختلف کشور افتتاحیه جشنواره عمار برگزار شده و یا در روزهای آینده برگزار می شود که اولین برنامه در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز برگزار شد.

علینژاد گفت: با توجه به فعالیت ها و شایستگی های زیادی که خانم اکرم حیدری دیرند وی که از فعالان فرهنگی نهاوند و رابط جشنواره در استان همدان نیز هستند به عنوان دبیر شبکه اکران مردمی جشنواره عمار در کشور معرفی می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اکران های مردمی در مسجد، مدارس، پایگاه ها و کانون های فرهنگی و هنری و حتی در پارک ها برای مردم نمایش داده می شود.

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار ادامه داد: اثار اکران مردمی امسال ۴۶ اثر است که شامل ۲ اثر سینمایی، ۸ اثر داستانی و چندین اثر نماهنگ و مستند است.

وی گفت: امسال آثاری در مورد محور مقاومت، شهدای عزیز مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده و به صورت عمومی اکران می شوند و همچنین اثاری از سبک زندگی اسلامی، کودک و نوجوان، قهرمانان مردمی و ملی نیز اکران می شوند.

علینژاد بیان داشت: هدف این جشنواره گسترش فرهنگ بصیرت افزایی، مقاومت، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج این فرهنگ با زبان هنر در بین همه اقشار مردم در همه جا است.

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار ادامه داد: استقبال مردم از جشنواره عمار بسیار خوب است و این استقبال به دلیل سوژه های مردمی و در واقع مردمی بودن و مردمی برگزار شدن این جشنواره است.

وی افزود: فیلم های جشنواره عمار به دلیل اینکه قابلیت نمایش در همه جا حتی در شهرهایی که سینما ندارند را دارد مورد استقبال است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174737
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری نشست خبری جشنواره فیلم عمار در منزل شهید نهاوندی/اکران ۴۶ اثر در سراسر کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.