• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

برگزاری مسابقه شعر و دل نوشته در اولین سالگرد سردار دل‌ها در نهاوند

  • کد خبر : 96113
  • 20 آذر 1399 - 11:43
برگزاری مسابقه شعر و دل نوشته در اولین سالگرد سردار دل‌ها در نهاوند

امیر بحیرایی گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه شعر و دل نوشته در نهاوند برگزار و یاد سردار دل‌ها گرامی داشته می‌شود. به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند  در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، […]

امیر بحیرایی گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه شعر و دل نوشته در نهاوند برگزار و یاد سردار دل‌ها گرامی داشته می‌شود.

به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند  در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این اداره با همکاری کانون بسیج هنرمندان و پایگاه مقاومت شهید مطهری اقدام به برگزاری مسابقه شعر و داستان نموده است.

وی اظهار داشت: گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی شهید سلیمانی به‌عنوان اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل نوجوان و جوانان و ادای دینی که وظیفه همگانی است در مقابل آن شهید والامقام از اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی در شهرستان است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: محورهای این مسابقه شامل؛ ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تأثیرات شهادت ایشان در جهان و جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی بابیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با حداکثر ۲ اثر در این جشنواره شرکت کنند، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به همراه تصویر کارت ملی تا روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۱۰/۱۳۹۹ از طریق این ایمیل ershad.nahavand99@gmail.com و یا به شماره ۰۹۱۹۶۰۷۵۶۰۴ در فضای مجازی ارسال کنند.

بحیرایی ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به واحد امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند یا دفتر کانون بسیج هنرمندان واقع در بلوار شهید بهشتی روبروی خانه معلم مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) تحویل دهند.

وی در پایان بابیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، گفت: مراسم پایانی در روز یکشنبه ۱۴ دی‌ماه هم‌زمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار و به برگزیدگان بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=96113
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقه شعر و دل نوشته در اولین سالگرد سردار دل‌ها در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.