• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

برگزاری مراسم اعتکاف در ۸ نقطه ملایر/ حضور چشمگیر جوانان در مراسم اعتکاف

  • کد خبر : 177233
  • 18 بهمن 1401 - 10:57
برگزاری مراسم اعتکاف در ۸ نقطه ملایر/ حضور چشمگیر جوانان در مراسم اعتکاف

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: در اعتکاف امسال ملایر جوانان پیشرو بودند و بیش از نود درصد معتکفین در هشت نقطه اعتکاف ملایر را جوانان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند. به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله نجفی مقدم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برگزار مراسم معنوی اعتکاف در هشت نقطه شهرستان […]

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: در اعتکاف امسال ملایر جوانان پیشرو بودند و بیش از نود درصد معتکفین در هشت نقطه اعتکاف ملایر را جوانان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله نجفی مقدم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برگزار مراسم معنوی اعتکاف در هشت نقطه شهرستان ملایر در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: نکته قابل‌توجه در مراسم اعتکاف امسال مایر حضور چشمگیر جوانان بود.

وی افزود: در اعتکاف امسال جوانان پیشرو بودند و بیش از نود درصد معتکفین در هشت نقطه اعتکاف ملایر را جوانان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف در ملایر نسبت به سال‌های گذشته با مشارکت بیشتر خیرین و بانوان و بالاخص جوانان و دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ۵۰۰ نفر در مراسم اعتکاف امسال ملایر بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای حاضرین در مراسم اعتکاف انجام شد که موضوع جهاد تبیین از محورهای اصلی این برنامه‌ها بود.

حجت‌الاسلام نجفی مقدم عنوان کرد: محفل انس با قرآن، برنامه‌های بصیرتی، حضور مبلغین مسلمان از نیجریه، حضور اساتید اخلاق مداحان وا ذاکرین اهل‌بیت و تشکیل حلقه‌های معرفتی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای معتکفین بود.

وی با اشاره به استقبال خوب معتکفین از برنامه‌های ویژه اعتکاف، افزود: نشست‌های پاسخ به شبهات و سؤالات، حضور مشاورین خانواده و آسیب‌های اجتماعی و بیان مشاوره‌های دینی و خانواده از دیگر برنامه‌های تشکیل‌دهنده این سه روز معنوی بود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری مراسم جشن میلاد امام علی علیه‌السلام در مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: در مراسم اعتکاف سوگواری وفات حضورت زینب(س)، اعمال ام داود و دعا خوانی و قرآن‌خوانی ویژه روز آخر برگزار شد.

وی گفت: باتوجه‌به استقبال ویژه مردم ملایر این مراسم، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزار مراسم اعتکاف در ماه رمضان انجام می‌شود تا شاهد حضور مجدد جوانان در این محفل نورانی باشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره اعتقادات مردم و توجه ویژه به اسلام تأکید کرد: حضور پرشور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف نشان داد که مردم از دین اسلام، قرآن و اعتقادات عقب نرفته‌اند؛ بلکه پیشرفت کرده‌اند و جذب به اسلام و مساجد و محافل فرهنگی بیشتر شده است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177233
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم اعتکاف در ۸ نقطه ملایر/ حضور چشمگیر جوانان در مراسم اعتکاف بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.