• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر خبر داد:

برگزاری عصر شعر و نشست کتابخوان دفاع مقدس در ملایر

  • کد خبر : 198533
  • 06 مهر 1402 - 9:18
برگزاری عصر شعر و نشست کتابخوان دفاع مقدس در ملایر
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر گفت: همزمان با ایام هفته دفاع مقدس عصر شعر و نشست کتابخوان دفاع مقدس در کتابخانه شهید آزموده شهر زنگنه برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ سیدمهدی آخشیک با اشاره به نقش و جایگاه دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران اظهار کرد: دوران دفاع مقدس از نقط‌های درخشان تاریخ ایران است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی افزود: همزنان با ایام هفته دفاع مقدس و به منظور پاسداشت این ایام عصر شعر و نشست کتابخوان در کتابخانه شهید آزموده شهر زنکنه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه دفاع و شهادت برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر بیان کرد: این مراسم با همکاری کانون خدمت رضوی،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن ادبی معراج،بخشداری زند،حوزه مقاومت امام حسین(ع)و فرماندهی انتظامی بخش زند ،شهرداری زنگنه و کانون بسیج هنرمندان عصر شعری در محل کتابخانه ای که با نام شهیدی از اصحاب قلم و رسانه شهر زنگنه مزین شده برگزار شد.

وی افزود:در این برنامه شعرای پیشکسوت انجمن ادبی معراج و جمعی از شاعران بخش زند به قرائت اشعاری زیبا و حماسی با رنگ و بوی ادبیات پایداری و ایثار و شهادت پرداختند.

آخشک تصریح کرد: معرفی کتاب‌های حاج قاسم و پایی که جا ماند توسط دو تن از کتابداران از دیگر برنامه‌های این روز در ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در کتابخانه شهید آزموده یود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر تاکید کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا دینی عظیم بر آحاد مردم و متولیان فرهنگی است و کار برای شهدا عزتی عظیم و شوقی ماندگار است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198533
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری عصر شعر و نشست کتابخوان دفاع مقدس در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.