• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف شهرستان ملایر/اجرای سرود “سلام فرمانده” توسط دانش آموزان در روز قدس

  • کد خبر : 151093
  • 08 اردیبهشت 1401 - 8:49
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف شهرستان ملایر/اجرای سرود “سلام فرمانده” توسط دانش آموزان در روز قدس

حسین فارسی گفت: پس از دو سال از شیوع ویروس کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس در شهرستان ملایر با حضور پرشور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. به گزارش عصر همدان، حسین فارسی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز […]

حسین فارسی گفت: پس از دو سال از شیوع ویروس کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس در شهرستان ملایر با حضور پرشور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش عصر همدان، حسین فارسی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در شهرستان ملایر اظهار کرد: پس از دو سال از شیوع ویروس کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس در شهرستان ملایر با حضور پرشور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به مناسبت روز قدس باید فضای شهر متناسب با روز قدس آذین‌بندی شود و اصناف، بازاریان، ادارات و بانکها و دیگر نهادها، از هم اکنون برای فضاسازی محیط و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اقدام کنند.

فارسی با بیان اینکه سرود “سلام فرمانده” با حضور دانش‌آموزان قبل از شروع راهپیمایی روز قدس در میدان امام حسین(ع) اجرا می‌شود، افزود: مسیر راهپیمایی روز قدس در ملایر ساعت ۱۱:۳۰ در ملایر از میدان امام حسین(ع) آغاز و به مسجد جامع ختم می‌شود.

وی بر لزوم حضور پرشور و منسجم اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و بیان کرد: ستادهای فرعی در سطح بخش‌ها تشکیل و هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری راهپیمایی روز قدس در سایر نقاط شهرستان انجام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر همچنین از برگزاری نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: محوری‌ترین مراسم در مسجد جامع و دیگر مساجد سطح شهرستان در فضای باز برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151093
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف شهرستان ملایر/اجرای سرود “سلام فرمانده” توسط دانش آموزان در روز قدس بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.