• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی

  • کد خبر : 48205
  • 21 بهمن 1398 - 13:34
برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی

رئیس هیئت مدیره موسسه هفت بهشت با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) با همکاری مسجد قدس پیشاهنگی، گفت: دو بخش ویژه بانوان و محفل خانوادگی با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در این مراسم پیش‌بینی شده و  در شب میلاد بانوی دو عالم در مسجد قدس برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام بهنام کرمی […]

رئیس هیئت مدیره موسسه هفت بهشت با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) با همکاری مسجد قدس پیشاهنگی، گفت: دو بخش ویژه بانوان و محفل خانوادگی با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در این مراسم پیش‌بینی شده و  در شب میلاد بانوی دو عالم در مسجد قدس برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام بهنام کرمی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همت موسسه هفت بهشت زندگی با همکاری مسجد قدس، اظهار کرد: این مراسم در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و در مسجد قدس پیشاهنگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه موسسه هفت بهشت زندگی به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است، گفت: این موسسه با هدف تحکیم بنیان خانواده در جهت زمینه سازی ظهور در تلاش است تا در ابتدای امر بتواند یک محله در همدان را به عنوان الگوی موفق در سبک زندگی بهتر و اسلامی تبدیل کند.

رئیس هیئت مدیره موسسه هفت بهشت بیان کرد: تبدیل یک محله به عنوان الگوی موفق در سبک زندگی بهتر و اسلامی به منظور تحقق عملیاتی اصل ما می‌توانیم در بحث فرهنگی و سبک زندگی اسلامی است؛ در این راستا یک محله و یک مسجد به عنوان پایلوت در شهر همدان انتخاب شده است.

وی به برگزاری برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: جمعه ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۱۵:۳۰ محفلی ویژه بانوان با سخنرانی و پرسش و پاسخ حجت الاسلام نظیری، مولودیه خوانی و مسابقه در مسجد قدس برگزار خواهد شد.

کرمی با اشاره به برگزاری برنامه جشن خانوادگی در شب میلاد خدیجه کبری (س)، تصریح کرد: ۲۵ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا محفل خانوادگی با سخنرانی حجت الاسلام حسینی یمین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های حاشیه‌ای نیز در کنار برنامه اصلی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برپایی ایستگاه فاطمی، آتلیه عکاسی خانوادگی، غرفه حجاب و نمایشگاه فاطمی، تقدیر از الگوهای موفق فاطمی، پویش قاب فاطمی و اجرای سرودهای خیابانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قدس در پایان خاطرنشان کرد: حضور در این برنامه برای عموم آزاد است و خانواده‌ها و بانوان می‌توانند در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد قدس پیشاهنگی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48205
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.