• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
فرماندار ملایر:

برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم ماموریت مهم امسال است

  • کد خبر : 190475
  • 27 تیر 1402 - 12:30
برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم ماموریت مهم امسال است
فرماندار ملایر گفت: تلاش مجموعه دولت در شهرستان ملایر برای برگزاری یک انتخابات خوب با مشارکت حداکثری، رقابتی، ایمن و سالم بوده و برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم ماموریت مهم امسال است.

به گزارش عصر همدان؛ سلمان اسماعیلی در نشست شورای اداری شهرستان ملایر برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم را از مهمترین اهداف دانست و اظهار کرد: مهمترین ماموریت دولت امسال انتخابات است و  باید با برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری، بار دیگر وحدت و انسجام مردم را به همه نشان داد.

وی با اشاره به  تاکید رهبر انقلاب  بر ضرورت انتخابات ۱۴۰۲ تصریح کرد: مقام معظم رهبری  از ابتدای فروردین امسال، فضای انتخاباتی را آغاز کردند و به اهمیت حضور و مشارکت مردم پرداختند.

وی افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، همه برای امیدآفرینی و برگزاری انتخاباتی پرشور با  مشارکت حداکثری مردم رسالت داشته چرا که انتخاباتِ حداکثری یک روح امید، انرژی جدید و روح تازه به رگ‌های کشور تزریق می‌کند.

وی با بیان اینکه  از حضور همه سلائق و حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۲ حمایت می کنیم، عنوان کرد: تلاش مجموعه دولت در شهرستان ملایر برای برگزاری یک انتخابات خوب با مشارکت حداکثری، رقابتی، ایمن و سالم است.

وی تاکید کرد: همه مجموعه شهرستان با تمام توان و ظرفیت پای کار هستند تا یک انتخابات در امنیت و سلامت کامل در شهرستان ملایر برگزار شود.

انتهای پیام/گامحمدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190475
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم ماموریت مهم امسال است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.