• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

برگزاری افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار استان همدان به میزبانی نهاوند

  • کد خبر : 174845
  • 19 دی 1401 - 10:40
برگزاری افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار استان همدان به میزبانی نهاوند

دبیر اکران مردمی جشنواره فیلم عمار گفت: مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در استان همدان روز ۲۶ دی به میزبانی نهاوند برگزار می شود. اکرم حیدری در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: جشنواره عمار مال خود مردم است چون تولید کننده فیلم، اکران کننده و بیننده همه مردم هستند و این وجه […]

دبیر اکران مردمی جشنواره فیلم عمار گفت: مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در استان همدان روز ۲۶ دی به میزبانی نهاوند برگزار می شود.

اکرم حیدری در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: جشنواره عمار مال خود مردم است چون تولید کننده فیلم، اکران کننده و بیننده همه مردم هستند و این وجه تمایز این جشنواره با دیگر جشنواره ها است‌.

وی اظهار داشت: یکی از رسالت های اکران مردمی این جشنواره به خاطر دیده شدن آثار و فایده بخشیدن به آثار است و باعث ایجاد انگیزه در بین تولید کنندگان می شود.

دبیر اکران های مردمی جشنواره عمار افزود: این اکران های مردمی باعث روحیه گرفتن تولید کنندگان و همچنین ایجاد عدالت رسانه ای می شود چون برخی نقاط دسترسی به سینما ندارند.

وی ادامه داد: از سال ۹۶ فیلم های جشنواره عمار در نهاوند نمایش داده شده است و این شهرستان در رتبه اکران ها جز برترین شهرها است.

حیدری گفت: چندین مستند در خصوص شهدای گروه ابوذر، پیشمرگان نهاوند، فیلم شهید کرمعلی با عنوان وصیت و آثار دیگری نیز درباره این شهرستان توسط جشنواره عمار ساخته و اکران شده است.

مسئول اکران جشنواره عمار در استان همدان اظهار داشت: مردم‌ نهاوند استقبال بسیار خوبی از فیلم های جشنواره دارند و در هرجا اکران داریم مردم حضور خوبی دارند.

وی بیان کرد: از شعار های جشنواره فیلم عمار پرداختن به موقعیت ها و موفقیت های زن ایرانی است و به همین دلیل نشست خبری کشوری این جشنواره هم در منزل شهید کرمعلی به میزبانی مادر این شهید برگزار شد.

حیدری در بخش دیگری از سخنانش گفت: فیلم های جشنواره عمار در مساجد و حتی منازل اکران می شود و خود مردم در هرجا امکان داشته باشد نسبت به این کار اقدام می کنند و برای همه اقشار در دسترس است.

دبیر اکران مردمی جشنواره عمار بیان کرد: مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در استان همدان روز ۲۶ دی به میزبانی نهاوند برگزار می شود.

به گزارش عصر همدان، در مراسمی که با حضور مسئول اکران جشنواره عمار برگزار شد خانم اکرم حیدری مسئول اکران این جشنواره در نهاوند و رابط جشنواره عمار در استان همدان به عنوان دبیر اکران مردمی این جشنواره معرفی شد.

خانم حیدری از فعالان فرهنگی و پرتلاش شهرستان نهاوند است که در عرصه دفاع مقدس و جهاد فعال بوده و امروز هم در عرصه جهاد تبیین فعال و پیشقدم است‌.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174845
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار استان همدان به میزبانی نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.