• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در نهاوند+تصاویر

  • کد خبر : 140671
  • 15 دی 1400 - 9:25
برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در نهاوند+تصاویر

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در محل نمایشگاه های نهاوند برپا شده است. امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهید سلیمانی و همه شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی است. […]

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در محل نمایشگاه های نهاوند برپا شده است.

امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهید سلیمانی و همه شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: از هر زبانی که می توانیم باید شهدا را به عنوان الگوهای نسل جوان نشان دهیم و شهید سلیمانی با داشتن ایمان و اخلاص و شجاعت بهترین الگو برای همه ما است.

بحیرایی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی شامل ۴۵ اثر در بخشهای مختلف در نهاوند برپا شده و میزبان علاقمندان است.

وی افزود: در این نمایشگاه در بخش نقاشی و طراحی ۱۵ اثر، کاریکاتور ۱۰ اثر و ۲۰ عکس از حضور پرشکوه مردم نهاوند در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به نمایش گذاشته شده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور احمد رضا احسانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و جمعی از شعرا، هنرمندان و علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند آغاز به کار کرده است.

بحیرایی گفت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۲ دی ماه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۴ به محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی روبروی خانه معلم، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=140671
  • دیدگاه‌ها برای برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در نهاوند+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.