• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

برنامه جهانی دشمنان برای نابودی انقلاب در عملیات مرصاد شکست خورد/عملیات مرصاد، عملیاتی جهانی

  • کد خبر : 122789
  • 06 مرداد 1400 - 8:30
برنامه جهانی دشمنان برای نابودی انقلاب در عملیات مرصاد شکست خورد/عملیات مرصاد، عملیاتی جهانی

سردار سالار آبنوش گفت: اولین سد و مقاومت در مقابل دشمنان در عملیات مرصاد توسط رزمندگان همدان و شهید سلگی ایجاد شد و برنامه جهانی دشمنان برای نابودی انقلاب در این عملیات شکست خورد. به گزارش عصر همدان؛ شب گذشته به مناسبت ۵ مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور جمعی از مسئولان […]

سردار سالار آبنوش گفت: اولین سد و مقاومت در مقابل دشمنان در عملیات مرصاد توسط رزمندگان همدان و شهید سلگی ایجاد شد و برنامه جهانی دشمنان برای نابودی انقلاب در این عملیات شکست خورد.

به گزارش عصر همدان؛ شب گذشته به مناسبت ۵ مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و آحاد مردم در محل گلزار شهدای نهاوند و کنار مزار سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی قهرمان عملیات مرصاد با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی با سخنرانی سردار آبنوش از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

سردار آبنوش در این مراسم گفت: نقش همدان در این عملیات بی نظیر بود و حاج میرزا سلگی واقعا در این عملیات خوش درخشید.

وی اظهار داشت: شهید سلگی رئیس ستاد لشکر در این عملیات بود و رزمندگان همدانی در منطقه چهارزبر جانانه در مقابل منافقین ایستادند.

آبنوش افزود: در این عملیات کل نیروهای منافقین در داخل و خارج سازماندهی شده بودند و برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه داشتند.

وی ادامه داد: در این عملیات همه نیروهای ضد انقلاب برای براندازی با هم هماهنگ بودند و آمریکایی ها در پشت پرده بودند و همه دشمنان کاملاً نقشه داشتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نهاوند در عملیات مرصاد خوش درخشید و نیروهای نهاوندی جانانه و شجاعانه جنگیدند.

وی افزود: حاج‌ میرزا قهرمان مرصاد است و در این عملیات خدا می داند که اگر حاج میرزا نبود و اولین سد را در مقابل منافقین ایجاد نمی کرد چه اتفاقی برای کشور می افتاد.

سردار آبنوش ادامه داد: در مرصاد از دو پای قطع شده حاج‌ میرزا خون می آمد و در عملیات مرصاد به همه درس مقاومت داد و وقتی بچه ها ایشان را می دیدند که با دو پای قطع شده دارد تلاش می کند، نیرو می‌گرفتند.

وی بیان داشت: اولین مقاومت در مقابل منافقین در این جا بود و برنامه جهانی دشمن برای نابودی انقلاب در مرصاد شکست خورد و درسی فراموش نشدنی به دشمنان داده شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=122789
  • دیدگاه‌ها برای برنامه جهانی دشمنان برای نابودی انقلاب در عملیات مرصاد شکست خورد/عملیات مرصاد، عملیاتی جهانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.