• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

برنامه ای برای کلاس های مجازی نداریم/دایر بودن تمامی مدارس بصورت حضوری

  • کد خبر : 168498
  • 05 آبان 1401 - 9:29
برنامه ای برای کلاس های مجازی نداریم/دایر بودن تمامی مدارس بصورت حضوری

محمود نقوی گفت: برنامه ای برای تعطیلی مدارس در همدان نداریم چرا که آنفلونزا کنترل می شود و دانش آموزانی که مبتلا می شوند می توانند با استراحت در منزل بهبود یابند. به گزارش عصرهمدان؛ محمود نقوی، مدیر کل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه دانش آموزانی که به آنفلونزا مبتلا می شوند باید […]

محمود نقوی گفت: برنامه ای برای تعطیلی مدارس در همدان نداریم چرا که آنفلونزا کنترل می شود و دانش آموزانی که مبتلا می شوند می توانند با استراحت در منزل بهبود یابند.

به گزارش عصرهمدان؛ محمود نقوی، مدیر کل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه دانش آموزانی که به آنفلونزا مبتلا می شوند باید در منزل استراحت کنند گفت: ارائه گواهی پزشک به مدارس برای استراحت دانش آموزان کافی است و والدین باید در منزل فرزند خود را آموزش دهند.

وی افزود: برنامه ای برای تعطیلی مدارس در همدان نداریم چرا که آنفلونزا کنترل می شود و دانش آموزانی که مبتلا می شوند می توانند با استراحت در منزل بهبود یابند.

نقوی بیان داشت: همچنین مربیانی که خود دچار بیماری آنفلونزا می شوند، قانون خاص دارد و چند روز پزشک معالج به آنها استراحت می دهد که می توانند استفاده کنند.

گفتنی است: طبق آخرین دستورالعمل وزارت بهداشت استفاده از ماسک در مدارس اجباری است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168498
  • دیدگاه‌ها برای برنامه ای برای کلاس های مجازی نداریم/دایر بودن تمامی مدارس بصورت حضوری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.