• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد:

برخورد با مدیران مخالف نظام اسلامی که بدنبال فساد هستند

  • کد خبر : 206377
  • 14 آذر 1402 - 14:09
برخورد با مدیران مخالف نظام اسلامی که بدنبال فساد هستند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از موارد هم برخی از مدیران همسو با دولت نبوده و با نظام اسلامی مخالف بوده که اگر به موقع با این افراد برخورد نشود به بدنه نظام و دولت رسوخ کرده و با فساد خود باعث مشکلات جدی در جامعه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: دولت در زمینه مبارزه با فساد در کشور موفق بوده است اما در شهر همدان خیلی مواردی از مبارزه با فساد نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نمونه فسادهایی در شهر همدان وجود دارد که هنوز پیگیری نشده است، عنوان کرد: مواردی از فساد در این شهر وجود داشته که برای حل این مسائل به سیستم قضایی هم اطلاع داده‌ایم و آنها نیز در جریان ریز مسائل هستند اما برخوردی جدّی در این موارد ندیده‌ایم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر در جامعه با فساد مبارزه نشود، سرمایه‌های شهر و منافع مردم از بین خواهد رفت.

فلاحی با بیان اینکه مبارزه با فساد عمدتاً وظیفه دستگاه قضایی بوده، تصریح کرد: تنها یک بخشی از مبارزه با فساد مربوط به دولت است.

وی با اشاره به اینکه وقتی انجام پروژه‌ ۲۰ میلیاردی که با تعلل ، تعمد و ترک فعل به ۷۰ میلیارد تبدیل می‌شود، انتظار داریم که دولت این موضوع را پیگیری کرده و با عاملین این امر برخورد جدی داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موارد متعددی از این قبیل فسادهای اداری را در استان داریم که دستگاه قضایی در آن ورود جدی نداشته‌ است.

فلاحی با تاکید بر اینکه تیم مدیریتی قوی که در این زمینه بتواند همراه دولت باشد، وجود نداشته، افزود: برخی از مدیران دولت روحانی همچنان در بدنه دولت حضور داشته که این کار را مشکل کرده است.

وی با اشاره به رسانه‌های معاند که در هر زمینه‌ای بدنبال آتش افروزی هستند، بیان کرد: دشمنان با کمک برخی از عوامل داخلی، فقط بدنبال برجسته کردن مشکلات درون نظام هستند.

نماینده مردم همدان عنوان کرد: آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند: فساد در جمهوری اسلامی سیستماتیک نشده است، یک بخش زیادی از فسادهایی که در کشور رخ می‌دهد بر اساس نظریه دستگاه نظارتی و عدم درک و فهم درست قانون از سوی مدیران است.

فلاحی با بیان اینکه وقتی هر شخصی را بدون آموزش و در نظر گرفتن صلاحیت و توامندی‌ها در شغلی منصوب می‌کنیم مشکلاتی را بوجود می‌آورد، خاطرنشان کرد: اما این موارد الزاماً منجر به فساد نمی‌شود.

وی ادامه داد: در برخی از موارد هم برخی از مدیران همسو با دولت نبوده و با نظام اسلامی مخالف بوده که اگر به موقع با این افراد برخورد نشود به بدنه نظام و دولت رسوخ کرده و با فساد خود باعث مشکلات جدی در جامعه خواهند شد.

 

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206377
  • دیدگاه‌ها برای برخورد با مدیران مخالف نظام اسلامی که بدنبال فساد هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.