• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

برای در خانه ماندن کارگران روزمزد و مشاغل آزاد باید چاره ای اندیشید

  • کد خبر : 56521
  • 07 فروردین 1399 - 19:29
برای در خانه ماندن کارگران روزمزد و مشاغل آزاد باید چاره ای اندیشید

حجت الاسلام علی‌اصغر زارعی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما کارگران روزمزد و افرادی که مشاغل آنها به درآمد روزانه وابسته است می باشد که باید جاره ای اندیشید. به گزارش عصر همدان؛ با شیوع بیماری کرونا در شهرهای مختلف شاهد فعالیت گروه های مختلف مردمی در راستای مبارزه با بیماری کرونا هستیم. به تازگی […]

حجت الاسلام علی‌اصغر زارعی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما کارگران روزمزد و افرادی که مشاغل آنها به درآمد روزانه وابسته است می باشد که باید جاره ای اندیشید.

به گزارش عصر همدان؛ با شیوع بیماری کرونا در شهرهای مختلف شاهد فعالیت گروه های مختلف مردمی در راستای مبارزه با بیماری کرونا هستیم. به تازگی ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان بهار نیز تشکیل شده است.

ریاست این ستاد مردمی با امام جمعه شهرستان بهار حجت الاسلام محمد علی ارزنده و دبیری آن با حجت الاسلام علی‌اصغر زارعی می باشد.

حجت الاسلام زارعی دبیر ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در تشریح عملکرد این ستاد گفت: این ستاد با پیشنهاد آیت الله شعبانی امام جمعه همدان شروع به کار کرده و ۱۴ کمیته در آن پیشنهاد شده است اما با مشورتی که با برخی مسئولین داشتیم این کمیته ها را بومی کرده و تعداد آن را در ۸ کمیته خلاصه کردیم.

وی ادامه داد: این ستاد با محوریت امام جمعه شهرستان حجت الاسلام ارزنده شروع به کار کرده و حجت الاسلام کرمی مسئول قرارگاه بوده و امور عملیاتی را در آن پیگیری کرده و مسئول کنترل و ارزیابی کمیته ها می باشد.

زارعی ادامه داد: در شروع کار جلسه‌ای با فرماندار، مسئول شبکه بهداشت، رئیس اداره صمت و برخی مسئولین در خدمت امام جمعه محترم داشتیم تا این ستاد را با دوایر دولتی هماهنگ کرده و با هم افزایی از موازی‌کاری جلوگیری کنیم، ایشان اضافه کرد با توجه به ابلاغ استاندارد ی مبنی بر همکاری فرمانداران و نهادهای مسئول با ستاد مردمی، طبیعتا ادارات مربوطه نیز همکاری کاملی با ستاد مردمی خواهند داشت.

وی اظهار داشت: در قدم اول بحث پویش همگانی در خانه بمانیم را دنبال خواهیم کرد در این راستا از مردم درخواست می‌کنیم که تا حد ممکن در خانه بمانند و کمتر در سطح شهر تردد نمایند. در این راستا برنامه‌ریزی کرده ایم که با برخی مسئولین و افراد سرشناس مصاحبه داشته و از مردم بخواهند که از خانه خارج نشوند و این کلیپ ها را در شبکه های اجتماعی منتشر کنیم.

زارعی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در اجرای این طرح کارگران روزمزد و افرادی که مشاغل آنها به درآمد روزانه وابسته است می باشد.

وی ادامه داد: کارمندان رسمی ادارات و یا بازنشستگان دارای درآمد ثابت هستند و در خانه ماندن آنها مشکلی در معیشت آنها به وجود نخواهد آورد اما مشکل اصلی، افرادی هستند که درآمد آنها روزمزد و وابسته به شغل روزانه است در این راستا در نظر داریم با همکاری خیرین و درخواست از مسئولین راهکاری برای آن ارائه دهیم که شرایط در خانه ماندن این افراد نیز مهیا شود.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56521
  • دیدگاه‌ها برای برای در خانه ماندن کارگران روزمزد و مشاغل آزاد باید چاره ای اندیشید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.