• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

تخریب و توهین، مانع برگزاری انتخابات سالم

  • کد خبر : 40166
  • 10 دی 1398 - 8:55
تخریب و توهین، مانع برگزاری انتخابات سالم

رشد قارچ گونه رسانه های بی نام نشان در آستانه انتخابات با محوریت توهین و تهمت قطعا سلامت و آرامش انتخابات باشکوه را مشوش می کند. به گزارش عصر همدان؛ انتخابات در کشور ما همواره دارای حساسیت‌ها و شرایط خاص خود بوده است و در شهرستان و منطقه رزن و درگزین هم این مسئله و […]

رشد قارچ گونه رسانه های بی نام نشان در آستانه انتخابات با محوریت توهین و تهمت قطعا سلامت و آرامش انتخابات باشکوه را مشوش می کند.

به گزارش عصر همدان؛ انتخابات در کشور ما همواره دارای حساسیت‌ها و شرایط خاص خود بوده است و در شهرستان و منطقه رزن و درگزین هم این مسئله و روند برگزاری آن  بسیار جدی و همراه شور شعور  است.

ایفای نقش و بازیگری در انتخابات بخصوص انتخابات مجلس دارای ملاحظات و ویژگی های از جمله داشتن جایگاه و پایگاه دقیق با هویت آشکار است.

در این میان رسانه ها در دنیای شبکه های اجتماعی و ارتباطات نقش هدایت‌گری و تسهیل گری را بر عهده دارند و اگر تا دیروز نقش رسانه ها فقط در سطح نخبگانی بود، امروز به مدد شبکه های اجتماعی رسانه ها به لنگر آرامش یا نا آرامی بدل گشته اند.

رسانه هایی می توانند در مناطق کوچکی مانند رزن و درگزین نقش درست و دقیق در جهت شکوفایی منطقه با انتخابات را به درستی ایفا کنند که از تخریب، تهمت، شایعه پراکنی و افترا مبرا باشند.

رشد قارچ گونه رسانه های بی نام نشان در آستانه انتخابات با محوریت توهین و تهمت قطعا سلامت و آرامش انتخابات باشکوه را مشوش می کند که این تهدید در ماه های گذشته متاسفانه در حال خودنمایی است، لذا مردم، مسئولین و خود اصحاب رسانه ملزم به تلاش در جهت سالم سازی فضای هستند.

رسانه ای که توهین و تهمت و تخریب را از هر جهت و جناحی محور قرار دهند نمی توانند فایده ای برای انتخاب درست و پرشور داشته باشند و لاجرم قانون نیز در برابر آنها خواهد ایستاد.

دوری از هتک حرمت و تخریب در عین وجود آزادی و بیان نقدهای جدی و سازنده به بالندگی انتخاب مردم کمک خواهد کرد و برای وجود فضای نقادی سازنده به دور از تخریب و تهمت نیاز به سالم سازی فضا دو چندان احساس می شود.

حبیب میرزایی

انتهای پیام/ م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40166
  • دیدگاه‌ها برای تخریب و توهین، مانع برگزاری انتخابات سالم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.