• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
فرماندار شهرستان اسدآباد:

بخشی از مطالبات گندمکاران با تزریق ۲۷۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 194375
  • 31 مرداد 1402 - 9:24
بخشی از مطالبات گندمکاران با تزریق ۲۷۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سال گذشته ۴۵ هزار تن گندم مازاد گندمکاران خریداری شده بود، گفت: امسال این میزان به ۵۷ هزار تن امسال رسیده، تا ۱۵ تیر بخشی از مطالبات گندم‌کاران پرداخت و جدیدا ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار هم برای بخش اعظمی از مطالبات آنان تزریق شده که از امروز پرداخت آغاز خواهد شد.
به گزارش عصر همدان؛ حسین‌علی شرکائی در شورای اداری شهرستان اسدآباد که با حضور امام جمعه، معاون دادستان، مدیران ادارات و نهادها در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت، و با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» گفت: همین که این دولت توانسته بدون دیپلماسی التماسی در عرصه‌های مختلف موفقیت‌ حاصل کند‌، باید با تعصب از این دولت دفاع کرد و اقدامات انجام شده را از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنیم.
*مدیران گزارش عملکرد حوزه را رسانه‌ای کنند
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی کنارگذر اسدآباد بعداز ۱۴ سال شروع و در اربعین پارسال یک لاین آن زیر بار ترافیک رفت، گفت: متأسفانه در زمان اجرای این پروژه به تقاطع غیرهمسطح آن توجهی نشده و اجرا نکردند که با اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهوری به همدان، این پروژه در حال اجراست البته برای اربعین این پروژه بهره‌برادری و برای رفع نواقص دوباره آن بعد از اربعین پیمانکار دوباره شروع به کار خواهد کرد.
وی تأکید کرد: مدیران باید تلاش کنند که اعتبار پروژه‌ها را جذب کنند تا به خزانه باز نگردد.
*با برگزاری نشست برای جامعه هدف، مشارکت در انتخابات را بالا ببرید
شرکائی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات امسال نیز، تصریح کرد: مدیران باید با برگزاری نشست‌های مختلف زمینه مشارکت در انتخابات امسال را بالا ببرند.
وی تأکید کرد: مدیران باید در ایام انتخابات تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.
*۸۱ نفر در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام کردند
وی با اشاره به پیش ثبت‌نام افراد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در این مرحله ۸۱ نفر شامل ۶ نفر خانم و مابقی آقا ثبت‌نام کردند که باید براساس دستورالعمل ۶ گواهی مدرک تحصیلی و غیره برای آنان صادر شود، در آبان نیز ثبت‌نام اصلی و تأیید صلاحیت از سوی شورای نگهبان انجام خواهد شد.
فرماندار شهرستان اسدآباد تکریم اررباب رجوع را مهم خواند و گفت: درصورتی حضور ارباب رجوع از هر اداره‌ای به فرمانداری سرازیر شود، نشان از عدم رضایتمندی از آن اداره است و باید تلاش شود این اتفاق نیفتد، چرا که ممکن است کوتاهی یک مدیر به حساب نظام گذاشته شود.
*لزوم تعامل با امام جمعه و نماینده مجلس
وی با تأکید بر اینکه مدیران باید با امام جمعه و نماینده مجلس تعامل داشته باشند، افزود: نظم در جلسه و حضور به موقع مدیران مورد تأکید ماست.
شرکائی از تشکیل اولین کارگروه مهارتورم، رشد تولید در شهرستان خبر داد و گفت: این کارگروه قرار است در راستای تحقق شعار سال اقدام کند.
وی بر سرکشی از روستاها برای حل مشکلات مردم تأکید کرد و افزود: ما همه در دولت در یک کشتی هستیم و نباید خود مطالبه‌گر باشیم، بلکه باید برای برطرف کردن مشکل و مطالبه‌ای گام برادریم.
*مدیر آبفا حفاری ۵ چاه پدافندی را آغاز کند
فرماندار شهرستان اسدآباد خطاب به مدیر آبفای اسدآباد، گفت: حفر ۵ چاه پدافندی در بهراز باید زودتر شروع و در راستای تعویض شبکه فرسوده آبرسانی اقدام شود.
وی با بیان اینکه ما در حوزه قطع آب شرمنده مردم هستیم و نمی‌خواهیم به جلو فرار کنیم، افزود: در این زمینه با رانش چاه‌ها مواجه بودیم.
*واگذاری۱۰۶ مسکن به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی
شرکائی از احداث و واگذاری ۷۹ واحد مسکن به بهزیستی و ۲۷ واحد به مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: ۲۵ میلیارد تومان در این زمینه اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ۴۲ میلیارد تومان برای ۹ کیلومتر آسفالت گردنه اسدآباد هزینه صرف شده، افزود: بزودی و قبل از اربعین مشکل روشنایی گردنه هم حل خواهد شد.
فرماندار شهرستان اسدآباد از تشکیل ۵۰۵ پرونده تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در شهرستان و پرداخت آن‌ها خبر داد و گفت: در این زمینه ۳۰۷ فقره پرونده وام ازدواج و مابقی وام فرزندآوری بوده است .
*وام ازدواج باید ۱۰ روزه پرداخت شود

وی با تأکید بر اینکه باید وام ازدواج طی ۱۰ روزه پرداخت شود، از حاضران خواست در صورتی که موردی در این مدت پرداخت نشده، اعلام کنند که بررسی شود.

شرکائی ۸۱۷ مورد بازرسی از نانوایی خبر داد و گفت: ۶ مورد پلمب و ۱۱ مورد به تعزیرات ارجاع داده شده، البته ماهم از وضعیت سنگکی‌ها رضایت خوبی نداریم.
*تزریق ۲۷۰ میلیارد تومان برای مطالبات گندمکاران
وی در خصوص مسکن ملی هم گزارشی داد و گفت: ۹ هزار و ۴۳۸ نفر متقاضی مسکن شدند که از این تعداد ۴ هزار و ۱۹۵ نفر شرایط دریافت آن را داشتند که البته بسیاری از آنان مجرد بودند و قاعدتا باید کنار می‌رفتند.
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سال گذشته ۴۵ هزار تن گندم مازاد گندمکاران خریداری شده بود، گفت: امسال این میزان به ۵۷ هزار تن امسال رسیده، تا ۱۵ تیر بخشی از مطالبات گندم‌کاران پرداخت و جدیدا ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار هم برای بخش اعظمی از مطالبات آنان تزریق شده که از امروز پرداخت آغاز خواهد شد.
وی در خصوص انتقاد معاون دادستان مبنی بر استفاده شخصی مدیران از خودروهای دولتی، گفت: مدیرانی که در ساعات غیر اداری هم نیاز به خودرو برای امور اداری دارند، باید مأموریت خود را اعلام کنند.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194375
  • دیدگاه‌ها برای بخشی از مطالبات گندمکاران با تزریق ۲۷۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.