• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

بحث سرپرستی ادارات در‌ نهاوند یک‌ معضل است/ تعیین تکلیف مدیران ناکارآمد و اداراتی که با سرپرست اداره می‌شوند

  • کد خبر : 160558
  • 13 مرداد 1401 - 9:12
بحث سرپرستی ادارات در‌ نهاوند یک‌ معضل است/ تعیین تکلیف مدیران ناکارآمد و اداراتی که با سرپرست اداره می‌شوند

 ضرغام احمدوند از اختصاص اعتبار ۳۲۷ میلیارد تومانی در سفر ریاست جمهوری به پروژه های نهاوند خبر داد. به گزارش عصرهمدان، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در جریان سفر ریاست جمهور به استان دو وزیر و چند معاون وزیر به نهاوند سفر و از پروژه ها بازدید کردند و […]

 ضرغام احمدوند از اختصاص اعتبار ۳۲۷ میلیارد تومانی در سفر ریاست جمهوری به پروژه های نهاوند خبر داد.

به گزارش عصرهمدان، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در جریان سفر ریاست جمهور به استان دو وزیر و چند معاون وزیر به نهاوند سفر و از پروژه ها بازدید کردند و مشکلات شهرستان را به نمایندگان دولت اطلاع دادیم.

وی اظهار داشت: ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار سهم شهرستان نهاوند از سفر ریاست جمهوری به استان همدان بود که باعث توسعه شهرستان خواهد شد.

احمدوند افزود: بیشتر در این سفر توجه به پروژه هایی بود که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و خوشبختانه اعتبارات خوبی در این سفر برای طرح های نیمه کاره نهاوند اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این سفر برکات زیادی داشت و اعتبارات خوبی در حوزه های کشاورزی، عمرانی راهسازی، ورزشی و دیگر بخش ها برای شهرستان جذب شد.

فرماندار نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: بحث سرپرستی ادارات در‌ نهاوند یک‌ معضل است و این را نمی پذیریم و قابل قبول نیست.

احمدوند با تأکید بر اینکه بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات مردم از طرف مدیران برای ما پذیرفتنی نیست، گفت: انتصابات اخیر در فرمانداری هم از جنس دولت انقلابی بوده است و در باقی انتصابات هم درصدد روی کار آمدن نیروهای انقلابی و جهادی و متخصص و تلاشگر خواهیم بود تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی اظهار داشت: مدیران باید جهادی، مردمی، پاسخگو، انقلابی و ولایتمدار باشند و مدیری که سر ساعت اداری بیاید و برود پذیرفتنی نیست و باید شبانه روز برای مردم کار کرد.

احمدوند افزود: مدیران باید پاسخگو باشند و برای تعیین تکلیف سرپرستان ادارات اقداماتی شده ولی برخی ادارات کل هم هنوز سرپرست هستند ولی این اقدام باید مدیریت شد.

وی گفت: مدیران ناکارآمد و اداراتی که با سرپرست اداره می‌شوند به زودی تعیین تکلیف می شوند.

فرماندار نهاوند به مشکل اصلی این روزهای نهاوند اشاره کرد و بیان داشت: بیشتر مشکلات شهرستان در سال اخیر مربوط به خشکسالی و کمبود آب است و این بحث توزیع آب باید مدیریت شود.

وی گفت: وضعیت رسانه ای شهرستان مناسب است و رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و به همین جهت وظیفه مهمی دارند.

احمدوند در پایان با بیان اینکه پذیرای نقد منصفانه و دلسوزانه خبرنگاران و اصحاب شریف رسانه هستیم، تصریح کرد: از مدیران انتظار داریم در مواجه با نقد رسانه‌ها آستانه تحمل خود را افزایش دهند چراکه در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شکایت از رسانه و خبرنگار برای مطالبه‌گری و درخواست در جهت رفع مشکل مردم پسندیده نیست.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=160558
  • دیدگاه‌ها برای بحث سرپرستی ادارات در‌ نهاوند یک‌ معضل است/ تعیین تکلیف مدیران ناکارآمد و اداراتی که با سرپرست اداره می‌شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.