• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

با وجود بدعهدی در برجام و شهادت سردار سلیمانی عزیز باز هم عده ای دم از مذاکره می زنند

  • کد خبر : 93765
  • 05 آذر 1399 - 9:23
با وجود بدعهدی در برجام و شهادت سردار سلیمانی عزیز باز هم عده ای دم از مذاکره می زنند

حجت الاسلام علی اکبر منصوری گفت: علی رغم بدعهدی دشمن در مذاکرات برجام شاهد هستیم که متاسفانه عده ای در داخل کشور به جای تکیه بر توان داخلی و نشان دادن یک جو غیرت به دنبال پیروزی بایدن باز هم دم از مذاکره می زندد. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام علی اکبر منصوری، امام […]

حجت الاسلام علی اکبر منصوری گفت: علی رغم بدعهدی دشمن در مذاکرات برجام شاهد هستیم که متاسفانه عده ای در داخل کشور به جای تکیه بر توان داخلی و نشان دادن یک جو غیرت به دنبال پیروزی بایدن باز هم دم از مذاکره می زندد.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام علی اکبر منصوری، امام جمعه رزن در یادواره شهدای پایگاه شهید سلیمی رزن اظهار کرد: بسیجی نمونه دارای ویژگی های برجسته ای همچون اخلاص، شجاعت، ایثار، ولایتمداری صادقانه است.

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به اهداف انقلاب نیازمند بسیجیان هستیم که همچون ۸ سال دفاع مقدس با اخلاص در عرصه باشند،ادامه داد: بسیجی مخلص و ولایتمدار تلاش می کند تا دقیقا منطبق بر اندیشه ها و خواست رهبری انقلاب قدم برادردد

منصوری ایثار و از خودگذشتگی را یکی دیگر از شاخصه های بسیجی بودن نامید و افزود: شجاعت رکن بسیار مهم از فرهنگ و اندیشه بسیجی است.

امام جمعه رزن داشتن شجاعت برای مسئولین را یک ویژگی مهم دانست و افزود: در راه مبارزه با استکبار و بهوبد شرایط مردم کشورمان این شجاعت است که می تواند در کنار اخلاص و ایثار راهگشا باشد.

منصوری با اشاره به برخی ضعف نشان دادنها در سالهای اخیر در برابر استکبار، گفت: ما علی رغم بدعهدی دشمن در مذاکرات برجام شاهد هستیم که متاسفانه عده ای در داخل کشور به جای تکیه بر توان داخلی و نشان دادن یک جو غیرت به دنبال پیروزی بایدن باز هم دم از مذاکره می زند.

امام جمعه رزن با اشاره به افزایش شدید قیمت برخی اقلام اساسی مردم،ادامه داد: گفته بودند کاری می کنند که مردم به یارانه محتاج نباشند اما امروز با قیمتهای بسیار بالا مواجه شده ایم که همگی بخاطر نداشتن روحیه بسیجی در مدیریت است.

وی با اشاره به جنایت آمریکایی ها در شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: جای تاسف است که برخی باز هم دم از مذاکره با قاتلان این شهید عزیز بزنند و این ها به علت نبود تفکر و روحیه بسیجی است که در آن شجاعت یک محور است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93765
  • دیدگاه‌ها برای با وجود بدعهدی در برجام و شهادت سردار سلیمانی عزیز باز هم عده ای دم از مذاکره می زنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.