• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
استاندار همدان:

بانو دباغ در عرصه‌های مختلف جنگ منشأ اثر بود

  • کد خبر : 204251
  • 24 آبان 1402 - 13:07
بانو دباغ در عرصه‌های مختلف جنگ منشأ اثر بود
استاندار همدان گفت: حضور مرضیه دباغ بانوی مجاهد و فداکار در زمان قبل از انقلاب در زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها و بعد از طلوع انقلاب اسلامی نیز با حضور در جبهه‌های مختلف منشأ اثر بود.

به گزارش عصر همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد امروز صبح در مراسم نکوداشت یاد و خاطر بانو مرضیه حدیدچی معروف به خانم دباغ، در استانداری همدان با عرض گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس علی‌الخصوص یاد و خاطر این بانوی فداکار، اظهار داشت: اساساً انقلاب اسلامی بود که به زنان تشخّص داد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دومین دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۸۰۰۰ شهید استان همدان، بیانات ارزشمند و گهرباری را در موضوع زن و مجاهدت‌های این بانوی بزرگ به شایستگی بیان کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) به زنان شخصیّت داد عنوان کرد: زن در تعریف غربیان تنها برای استفاده مادی و سوء‌استفاده‌های جنسی است و این اسلام است که مقام زنان را ارج نهاده است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وجود فعال زنان در این عرصه بود بیان کرد: سرعت پیروزی انقلاب اسلامی و دوام آن با به صحنه آمدن زنان بود.

وی ادامه داد: فاصله انقلاب و پیروزی آن کمتر از ۱۵ سال بود، حضور پرقدرت زنان بود که به این انقلاب معنای دیگری بخشید.

استاندار همدان با اشاره به جهاد بی‌وقفه مرضیه دباغ در همه عرصه‌های جبهه و جهاد اذعان داشت: حضور این بانوی مجاهد و فداکار در زمان قبل از انقلاب در زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها و بعد از طلوع انقلاب اسلامی نیز با حضور در جبهه‌های مختلف منشا اثر بود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: حضور همچنین مادران، همسران و دختران شهدا و رزمندگان بود که انقلاب اسلامی را از نهال نوپا به یک شجره طیبه قدرتمند در منطقه تبدیل کرد که اکنون این کشور سایه‌ساری برای مستضعفان جهان شده است.

وی اذعان داشت: فلسطین نیز با الهام از انقلاب اسلامی است که بعد از ۷۰ سال وجود نکبت‌بار رژیم خونخوار صهیونیستی به پا خواسته و پنجه در پنجه این رژیم کودک‌کش قرار داده، اقدامات این رژیم منحوس روز به روز عمر نامبارک او را کوتاه و کوتاه‌تر خواهد کرد.

استاندار همدان در پایان یادآور شد: جایگاه زنان را به شایستگی ارج نهیم چرا که آنها هستند که فرزندان شایسته و لایقی را به انقلاب هدیه داده‌اند.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204251
  • دیدگاه‌ها برای بانو دباغ در عرصه‌های مختلف جنگ منشأ اثر بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.