• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

باشگاه های ورزشی همچنان تعطیل است/برای بازگشایی اماکن ورزشی تابع قانونیم/۱۷بیمار کرونایی جدید در اسدآباد

  • کد خبر : 125844
  • 02 شهریور 1400 - 8:40
باشگاه های ورزشی همچنان تعطیل است/برای بازگشایی اماکن ورزشی تابع قانونیم/۱۷بیمار کرونایی جدید در اسدآباد

سعید کتابی با تأکید بر اینکه باید دهه دوم محرم هم مبنای برگزاری مراسم عزاداری توجه به دستورالعمل باشد، گفت: برای بازگشایی یا تعطیلی باشگاه های ورزشی تابع قانون هستیم و به ما ارتباطی ندارد که در برخی از شهرها این اماکن باز هستند. به گزارش عصرهمدان؛ سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد کرونای […]

سعید کتابی با تأکید بر اینکه باید دهه دوم محرم هم مبنای برگزاری مراسم عزاداری توجه به دستورالعمل باشد، گفت: برای بازگشایی یا تعطیلی باشگاه های ورزشی تابع قانون هستیم و به ما ارتباطی ندارد که در برخی از شهرها این اماکن باز هستند.

به گزارش عصرهمدان؛ سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد کرونای این شهرستان، بااشاره به ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران و تبریک روز پزشک، اظهار کرد: پذیرفتن محدودیتهای کرونایی اخیر از سوی مردم و اصناف و توجه به سلامتی‌شان قابل تقدیر است.

هیأت های مذهبی نشان دادند که هم شعور حسینی دارند هم سلامت مردم مهم است

وی با اشاره به رعایت پروتکل بهداشتی در مراسمات عزاداری دهه اول محرم امسال، تصریح کرد: همکاری خوب هیأتهای مذهبی در اجرای پروتکل بهداشت، حضور در فضای باز و استفاده از ماسک در مراسمات عزا نشان داد که می‌شود هم شور حسینی را داشت هم با رعایت پروتکل بهداشتی سلامت جامعه را به خطر نیندازیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه باید در دهه دوم محرم هم مبنا دستورالعمل باشد، افزود: نباید اجازه دهیم که عادی انگاری نسبت به مسئله کرونا پیش بیاید چرا که موجب بالارتن آمار بیماران کرونای خواهیم شد.

علوم پزشکی در تأمین سهمیه واکسن بیشتر تلاش کند

وی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت سپاه و بسیج و همکاری هلال احمر، گفت: باتوجه به وجود بی‌شماری از رانندگان ماشین‌های سنگین

در این شهرستان باید دانشکده علوم پزشکی تلاش کند که سهمیه واکسن را برای این قشر از جامعه بیشتر تأمین کند.

برای بازگشایی یا تعطیلی باشگاه های ورزشی تابع قانونیم

وی با اشاره به ادامه دار بودن منع تردد وسایل نقلیه غیر بومی در شهرستان، گفت: باشگاههای ورزشی همچنان تعطیل است و ما تابع اجرای قانون در ستاد کرونا هستیم، البته اگر در برخی از شهرها به صورت غیرقانونی این اماکن باز هستند و به ما ارتباطی ندارد.

کتابی یادآور شد: البته ما از مشکلات سالن های ورزشی مطلع هستیم اما سلامت مردم از آن مهمتر است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص دریافت واکسن برای برخی از اقشار مانند بازرسان اداره صمت بدون نوبت، گفت: مشاغل مختلف را برای واکسیناسیون وزارت بهداشت تعیین و تصمیم گیری می‌کند، البته ما از استان خواسته ایم که اختیاری به ستاد کرونای شهرستانی داده شود که هنوز اختیاری به ما در این زمینه ندادند.

بسیجیان آماده آموزش برای کمک به علوم پزشکی برای مقابله با کرونا

جانشین فرمانده سپاه اسدآباد هم با اشاره به آمادگی بسیج و سپاه برای مقابله باکرونا، گفت: بسیجیان آمادگی دارند که آموزش ببینند و در مراکز واکسیناسیون کمک کنند.

سرهنگ اسماعیل ششیکانی به توزیع کمک های مؤمنانه به افراد آسیب دیده ازکرونا و نیازمندان به همت گروههای جهادی خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر در ۶ مسجد شهرستان با کمک بسیج ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ شهید کربلا توزیع شده است.

نباید دچار عادی انگاری شد/۹۰ درصد گروه هدف واکسن دریافت کردند

دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم با اشاره به اینکه در پیک پنجم شیوع کرونا قرار داریم، افزود: ویروس کرونا وحشی‌تر شده و هم اکنون ویروس لاندا در پشت در انتظار بروز و شیوع است که نباید دچار عادی نگاری شویم.

وی با اشاره به گلایه مندی در خصوص کمبود واکسن های غیر از سینوفارم، گفت: به شما اطمینان بدهم که عدالت خاصی در توزیع واکسن است و در حال حاضر بالای ۹۰ درصد گروههای هدف ما واکسیناسیون انجام شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به شایعاتی در خصوص واکسن سینوفارم، گفت: اگر هر کسی هر واکسن که می‌رسد، بزند، برنده است،چرا که خاصیت واکسن در این است که کسانی که واکسن زده و کرونا می‌گیرند، مرگ و میر ندارد.

۱۷ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان بستری شدند

دکتر الهام عظیمی،معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان قائم(عج) بستری هستند ، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷ نفر از آنان بیمار جدید کرونایی است.

وی با قدردانی از آموزش و پرورش برای اهدا سالن مرکز دوم واکسیناسیون، گفت: این سالن را تحویل گرفته ایم و در صورت ورود واکسن زیاد آن را فعال خواهیم کرد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه کارکنان تأمین اجتماعی به افراد دارای نوبت واکسیناسیون اضافه شدند، افزود: یکی از محلهای شیوع آلودگی کرونا روستاها هستند که باید مردم بیشتر رعایت کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125844
  • دیدگاه‌ها برای باشگاه های ورزشی همچنان تعطیل است/برای بازگشایی اماکن ورزشی تابع قانونیم/۱۷بیمار کرونایی جدید در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.