• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
شهردار نهاوند خبر داد:

بازگشایی معابر جدید باهدف مدیریت ترافیک

  • کد خبر : 207841
  • 30 آذر 1402 - 8:10
بازگشایی معابر جدید باهدف مدیریت ترافیک
شهردار نهاوند گفت: معابر جدیدی در شهر نهاوند در حال ساماندهی و بازگشایی است که باعث کاهش ترافیک و توسعه مناطق مختلف می‌شود.

مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، گفت: اقدامات خوبی توسط شهرداری در راستای ساماندهی ترافیک و توسعه خدمات شهری در حال اجرا است.
وی اظهار داشت: افزایش معابر جدید باعث رونق مناطق و جلوگیری از تمرکز حرکات وسایل نقلیه در نقاط خاص و مرکزی شهر می‌شود.
شهردار نهاوند افزود: فعالیت‌های عمرانی خوبی در راستای ایجاد و بازگشایی معابر جدید در حال اجرا است و این کار مورد استقبال شهروندان است.
وی به برخی از این بازگشایی‌ها اشاره کرد و گفت: کوچه یاس حدفاصل بلوار ورزش و منطقه جانبازان و حسن‌آباد توسط شهرداری نهاوند تسطیح و بازگشایی می‌شود.
یوسفی نوید ادامه داد: با آماده‌سازی این معبر دسترسی منازل واقع در این مسیر و راه دسترسی از بلوار ورزش، استادیوم آیت‌الله علیمرادیان به مرکز شهر بازشده و باعث کاهش ترافیک و کاهش مسیر در این مناطق می‌شود.
وی بیان کرد: ادامه بازگشایی‌های معابر در نقاط مختلف شهر به‌منظور تسهیل در دسترسی و ساماندهی ترافیک همچنان ادامه دارد.
شهردار نهاوند گفت: تاکنون معابر بسیاری در مناطق شیخ منصور، دوخواهران، کوچه سرباز، خاقانی، دوآبه و… تملک و بازگشایی‌شده است.
وی ادامه داد: این مهم و اقدامات به‌عنوان یک نیاز در راستای کاهش ترافیک و رونق مناطق مختلف شهر در اولویت کارهای مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر قرار دارد.
یوسفی نوید افزود: ادامه تملک و ایجاد معابر با بازگشایی معبر جدید در منطقه شیخ منصور به شهرک فارابی توسط شهرداری آغاز و تسطیح و کار عمرانی آن در حال انجام است.
وی اظهار داشت: بازگشایی این معبر باعث دسترسی محله شیخ منصور، گلشن و پای قلعه به شهرک فارابی، بلوار امام حسین (ع) و به‌زودی به بلوار خلیج‌فارس خواهد شد.
شهردار نهاوند گفت: بازگشایی معابر در مناطق کم برخوردار باعث خروج این مناطق از بن‌بست و دسترسی بیشتر و رونق می‌شود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207841
  • دیدگاه‌ها برای بازگشایی معابر جدید باهدف مدیریت ترافیک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.