• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

بازگشایی محورهای اصلی استان/ ۵ گردنه استان درگیر کولاک است

  • کد خبر : 42403
  • 19 دی 1398 - 12:22
بازگشایی محورهای اصلی استان/ ۵ گردنه استان درگیر کولاک است

حمید پرورشی با بیان اینکه همه محورهای اصلی استان تا بامداد امروز توسط نیروهای راهداری باز شده است، گفت: در حال حاضر ۵ گردنه استان درگیر کولاک است. معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت راه های استان اظهار کرد: […]

حمید پرورشی با بیان اینکه همه محورهای اصلی استان تا بامداد امروز توسط نیروهای راهداری باز شده است، گفت: در حال حاضر ۵ گردنه استان درگیر کولاک است.

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت راه های استان اظهار کرد: از دیروز آخر وقت تا ۶ بامداد امروز در همه راه های استان بارش گسترده برف را داشته ایم.

وی افزود: همه نیروهای راهداری از شب گذشته به دلیل بارش برف مشغول بازگشایی راه های استان بودند و تاکنون راه های اصلی استان باز است.

پرورشی با اشاره به اینکه پدیده قابل مشاهده در راه های استان در حال حاضر کولاک مقطعی است، ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود در محورهای کولاکی با سرعت مجاز تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: گردنه های اسدآباد، آوج، سوباشیف گلین و دولایی هم اکنون درگیر کولاک هستند.

پرورشی با بیان اینکه تاکنون دو هزار تن شن ماسه و نمک در سطح جاده های استان پاشیده شده است، گفت: از شب گذشته ۲۶۸ فروند ماشین آلات برف روبی با ۵۲۸ نیروی انسانی در حال برف روبی راه های استان بودند.

وی با توصیه به رانندگانی که قصد تردد در محورها و راه های استان را دارند، گفت: با وجود هوای آفتابی رانندگان از گردنه ها با سرعت کمتر عبور و خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42403
  • دیدگاه‌ها برای بازگشایی محورهای اصلی استان/ ۵ گردنه استان درگیر کولاک است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.