• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

بازدید میدانی جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) و قرارگاه زیستی همدان از مدارس+ تصاویر

  • کد خبر : 138024
  • 18 آذر 1400 - 8:54
بازدید میدانی جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) و قرارگاه زیستی همدان از مدارس+ تصاویر

طی بازدیدی میدانی، سردار مهدی فرجی به همراه کادر مرکز بهداشت و درمان شهرستان همدان از دو مدرسه، عوامل محیطی و تاثیر گذار در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا بررسی شد. به گزارش عصرهمدان؛ طی بازدیدی میدانی، سردار مهدی فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان و جانشین قرارگاه زیستی استان همدان به […]

طی بازدیدی میدانی، سردار مهدی فرجی به همراه کادر مرکز بهداشت و درمان شهرستان همدان از دو مدرسه، عوامل محیطی و تاثیر گذار در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا بررسی شد.

به گزارش عصرهمدان؛ طی بازدیدی میدانی، سردار مهدی فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان و جانشین قرارگاه زیستی استان همدان به همراه کادر مرکز بهداشت و درمان شهرستان، از دو مدرسه، عوامل محیطی و تاثیر گذار در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا بررسی شد.

سردار فرجی در این بازدید با توجه به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا پایان ریشه کنی کرونا گفت: نصب فن و هواکش های استاندارد د و کم صدا در تمامی کلاس ها باید در دستور کار قرار گیرد تا با توجه به برودت هوا در فصل زمستان از باز گذاشتن پنجره ها خودداری شود.

جانشین قرارگاه زیستی استان همدان افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی دانش آموزان و معلمان باید اصولی رعایت و تمامی مراکز آموزشی می بایست دارای دستگاه اسپری مواد ضد عفونی باشد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138024
  • دیدگاه‌ها برای بازدید میدانی جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) و قرارگاه زیستی همدان از مدارس+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.