• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

بازار عید امسال سراسر نمایشگاه نوروزی/اقلام مورد نیاز برای سال نو مشمول تخفیف می شوند

  • کد خبر : 105818
  • 14 اسفند 1399 - 9:04
بازار عید امسال سراسر نمایشگاه نوروزی/اقلام مورد نیاز برای سال نو مشمول تخفیف می شوند

حسین محرابی با اشاره به احتمال خیز دوباره کرونا در استان از عدم برگزاری نمایشگاه های عرضه کالا در آستانه سال جدید خبر داد و افزود: برای نوروز امسال فروش فوق العاده جایگزین شده است. به گزارش عصر همدان به نقل از ایرنا؛ رئیس اتاق اصناف همدان حسین محرابی روز چهار شنبه در یک گفتگوی خبری […]

حسین محرابی با اشاره به احتمال خیز دوباره کرونا در استان از عدم برگزاری نمایشگاه های عرضه کالا در آستانه سال جدید خبر داد و افزود: برای نوروز امسال فروش فوق العاده جایگزین شده است.

به گزارش عصر همدان به نقل از ایرنا؛ رئیس اتاق اصناف همدان حسین محرابی روز چهار شنبه در یک گفتگوی خبری اظهار کرد: امسال به دلیل محدودیت های بازار در مقابله با کرونا هیچ گونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه سال نو برگزار نمی شود بلکه طرح فروش فوق العاده جایگزین آن شده است.

وی توضیح داد در این طرح فروشندگان اقلامی مانند کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار مایحتاج مردم را با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی بسته به نوع کالا ارائه می کنند.

محرابی با اشاره به کسادی بازار ناشی از محدودیت های ایجاد شده در شرایط کرونا ادامه داد: با توجه به قدرت خرید کم مردم بسیاری از واحد های صنفی دچار رکود و آسیب شده اند که امیدواریم این طرح رضایت فروشندگان و خریداران را جلب کند.

وی با اشاره به نظارت دقیق بر انجام درست این طرح چادر‌های بازرسی با همکاری شهرداری در چند نقطه حساس شهر همدان مانند میدان بوعلی، امامزاده عبدالله و ابتدای خیابان شهدا نصب می‌شود تا به شکایت‌های مردم در این زمینه رسیدگی شود.

رئیس اتاق اصناف در توضیح نحوه ی نظارت این چادر ها گفت: بازرسان مستقر در این چادر‌ها به صورت فوری شکایت مردم را دریافت کرده و همراه مشتری به واحد صنفی برای پیگیری تخلف صورت گرفته مراجعه می‌کنند.

محرابی ضمن ابراز امیدواری از رضایت و استقبال همگان از این طرح به دلیل سال سخت و راکدی که گذشت، اعلام کرد تمامی کالا های مورد نیاز مردم به قدر کفایت در بازار موجود است و کمبودی در کالا‌های اساسی مانند گوشت مرغ، روغن و تخم مرغ وجود ندارد.

به گزارش عصر همدان به نظر می رسد در طرح تازه ای اتاق اصناف همدان اندیشیده قرار است تمام بازار تبدیل به نمایشگاه نوروزی شود . و مراجعه کنندگان در هر محلی از بازار قادر به دریافت تخفیف اجناس نوروزی باشند. اگر نظارت ها به طور صحیح و مستمر بر این طرح انجام شود می تواند علاوه بر جلوگیری از اجتماعات خطر آفرین رضایت خریداران و فروشندگان را جلب کند.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105818
  • دیدگاه‌ها برای بازار عید امسال سراسر نمایشگاه نوروزی/اقلام مورد نیاز برای سال نو مشمول تخفیف می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.