• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
کارشناس هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد:

بارش پراکنده باران در همدان تا پایان هفته

  • کد خبر : 202442
  • 07 آبان 1402 - 9:59
بارش پراکنده باران در همدان تا پایان هفته
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در ساعاتی از بعدازظهر امروز و فردا وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود گفت: از روز سه‌ شنبه تا پایان هفته بارش پراکنده باران را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی هواشناسی گفت: امروز و فردا آسمان استان عمدتا صاف و آفتابی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ساعاتی از بعدازظهر وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود افزود: از روز سه‌ شنبه تا پایان هفته در برخی از ساعات شاهد افزایش ابر بوده و بارش پراکنده باران را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

ین کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: احتمال بارش باران در ساعاتی از روز پنج‌شنبه بیشتر است و احتمال رگبار موقت باران و رعدوبرق نیز وجود دارد. باقری شکیب با اشاره به وضعیت دما در استان همدان گفت: با توجه به وجود ابرناکی‌ها از فردا تا پایان هفته دمای روزانه بین دو تا پنج درجه خنک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای شبانه بین دو تا چهار درجه افزایش خواهد داشت تصریح کرد: روز گذشته دمای بیشینه با ۲۴ درجه بالای صفر از ایستگاه اسدآباد گزارش شد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: صبح امروز دمای کمینه بازهم از اسدآباد با یک درجه گزارش شد. باقری شکیب با اشاره به دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: دمای هوا بین ۲۲ و سه درجه در نوسان بود.

انتهای خبر/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202442
  • دیدگاه‌ها برای بارش پراکنده باران در همدان تا پایان هفته بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.