• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

بارش شدید باران از امروز در استان

  • کد خبر : 50973
  • 05 اسفند 1398 - 12:51
بارش شدید باران از امروز در استان

محمد حسن باقری شکیب از بارش شدید باران از بعدازظهر امروز در استان خبر داد و گفت: شدت بارش‌ها در روز و شب سه‌شنبه است و در برخی نقاط جنوبی استان میزان بارش‌ها به بیش از ۱۰۰ میلیمتر می‌رسد. کارشناس اداره کل هواشناسی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص وضعیت آب و […]

محمد حسن باقری شکیب از بارش شدید باران از بعدازظهر امروز در استان خبر داد و گفت: شدت بارش‌ها در روز و شب سه‌شنبه است و در برخی نقاط جنوبی استان میزان بارش‌ها به بیش از ۱۰۰ میلیمتر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص وضعیت آب و هوای استان همدان اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا عصر چهارشنبه در برخی ساعات شاهد بارش شدید باران در استان خواهیم بود.

وی افزود: شدت بارش‌ها در روز و شب سه‌شنبه است و در برخی نقاط جنوبی استان به بیش از ۱۰۰ میلیمتر می‌رسد.

باقری شکیب با اشاره به اینکه روز چهارشنبه در همدان شاهد آبگرفتگی معابر هستیم، ادامه داد: از فردا شب احتمال بارش برف است تا جایی که اختلال در تردد وسایل نقلیه در گردنه‌های استان وجود دارد.

وی در خصوص تغییرات دمایی نیز گفت: از فردا شاهد کاهش دمای روزانه در استان هستیم اما این کاهش دما شدید نیست.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۶ درجه گرمترین شهرستان و صبح امروز رزن با منفی یک درجه سردترین نقطه استان بوده است.

وی در خصوص آخرین تغییرات دمایی در ۲۴ ساعت گذشته در همدان خاطرنشان کرد: این تغییرات بین ۱۳ تا یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=50973
  • دیدگاه‌ها برای بارش شدید باران از امروز در استان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.