• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

ایران اسلامی در عرصه های مختلف آمریکا را شکست داده است/حضور موثر و فعال شهید قهاری در همه عرصه ها+تصاویر

  • کد خبر : 104813
  • 05 اسفند 1399 - 8:40
ایران اسلامی در عرصه های مختلف آمریکا را شکست داده است/حضور موثر و فعال شهید قهاری در همه عرصه ها+تصاویر

سردار محمد نظر عظیمی اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و شهید قهاری و شهدای ما همگی تربیت یافتگان انقلاب اسلامی و مکتب امام راحل هستند. به گزارش عصر همدان، سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در مراسم‌ گرامیداشت شهید سعید قهاری سعید در مصلی نهاوند گفت: شهید قهاری در همه […]

سردار محمد نظر عظیمی اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و شهید قهاری و شهدای ما همگی تربیت یافتگان انقلاب اسلامی و مکتب امام راحل هستند.

به گزارش عصر همدان، سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در مراسم‌ گرامیداشت شهید سعید قهاری سعید در مصلی نهاوند گفت: شهید قهاری در همه صحنه ها حاضر بود و فرمانده ای مومن، مدیر با تقوا و شجاع بود.

وی اظهار داشت: حقیقتا همه ما مدیون شهدا هستیم و شهید قهاری و شهدای ما همگی تربیت یافتگان انقلاب اسلامی و مکتب امام راحل هستند.

سردار عظیمی افزود: رزمندگان گرانقدر ما باعث عزت و سربلندی امروز کشور هستند و کشور امروز در مقابل ابر قدرت ها ایستاده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف عنوان کرد: باید به شهدا افتخار کنیم چون هرچه داریم از ایثار شهدا به دست آورده ایم.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال است در مقابل همه توطئه ها در عرصه های مختلف ایستادگی کرده و در اوج اقتدار قرار دارد.

سردار عظیمی در بخش دیگری از سخنانش به ایثار مردم کشور در روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی در بحران کرونا خوش درخشیدند و در کنار کادر درمان جانفشانی کردند و با وجود تحریم ها عملکرد درخشانی داشتند.

وی افزود: در بحران کرونا مدیریت خوبی انجام شد و در همان روزهای ابتدایی با خودباوری و توانمندی که در کشور وجود داشت کمبودها در اقلام و لوازم بهداشتی به سرعت جبران شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان داشت: مردم ایران اسلامی به یک خودباوری و ایستادگی رسیده اند و از امریکا نمی ترسند و در عرصه های مختلف دشمن را ناامید کردند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با تشکیل داعش همه امکانات را به کار گرفتند و با همراهی مرتجعان منطقه و با همه دلارهای نفتی به میدان آمدند ولی در مقابل انقلاب اسلامی نتوانستند کاری کنند.

عظیمی اظهار داشت: آمریکایی ها با تشکیل داعش در صدد ضربه و نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در سایه تدابیر رهبر معطم انقلاب درسی فراموش نشدنی به آمریکا و حامیان داعش دادند و آنها را نابود کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان داشت: ملت ایران با همه وجود ایستاده است و با توکل به خدای متعال در هیچ صحنه ای در مقابل دشمن تسلیم نشده اند چون به روحیه خودباوری رسیده است.

وی در پایان گفت: عملکرد انقلاب اسلامی در طول این سال ها درخشان بوده است و با هدایت های رهبر معظم انقلاب با قدرت به مسیر پرافتخار و با عزت خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104813
  • دیدگاه‌ها برای ایران اسلامی در عرصه های مختلف آمریکا را شکست داده است/حضور موثر و فعال شهید قهاری در همه عرصه ها+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.