• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

ایجاد تفرقه بین مردم، هدف جنگ رسانه‌ای دشمن

  • کد خبر : 43276
  • 24 دی 1398 - 12:21
ایجاد تفرقه بین مردم، هدف جنگ رسانه‌ای دشمن

این روزها آنقدر عجیب و پرخبر است که هر روز صبح که ازخواب بیدار می‌شویم باید انتظار خبر جدیدی را داشته باشیم‌. آخرین خبر که موجب شوکه شدن ما در همان اوایل صبح شد، انتشار بیانیه نیروهای مسلح در خصوص هواپیمای پرواز اوکراین بود. به گزارش عصر همدان؛ اگر گشتی در فضای مجازی بزنیم متوجه […]

این روزها آنقدر عجیب و پرخبر است که هر روز صبح که ازخواب بیدار می‌شویم باید انتظار خبر جدیدی را داشته باشیم‌. آخرین خبر که موجب شوکه شدن ما در همان اوایل صبح شد، انتشار بیانیه نیروهای مسلح در خصوص هواپیمای پرواز اوکراین بود.

به گزارش عصر همدان؛ اگر گشتی در فضای مجازی بزنیم متوجه تغییر حالات روحی کاربران می‌شویم. یکی پست دروغ بزرگ را گذاشته که چرا مسئولین زودتر به مردم خبر ندادند، یکی دیگر عکس سردار حاجی زاده را استوری کرده که یک تنه همه مسئولیت را به گردن گرفته است.

حالا در این بین افرادی که سالها هیچ یادی از هم نمی‌کردند به تقابل با یکدیگر قرار گرفته‌اند و مرزهایشان کاملاًًً از هم جدا شده است و زیر پستهای همدیگر به شماتت یکدیگر می‌پردازند که مثلاً چرا مدافع سپاه هستی یا چرا پس از سه روز به این فکر افتاده‌اید که برای جانباختگان سوگواری کنید.

در این بین سلبریتی‌ها و افراد موثر نیز نقش پررنگی به خود گرفته‌اند و با حرکات هماهنگ همچون انتشار خبر استعفا و خداحافظی به این جنگ رسانه‌ای بیشتر دامن می‌زنند و اینگونه می‌خواهند صدای اعتراض خود را به گوش همه برسانند و خواستار استعفای سران دفاعی کشور، آن هم در این شرایط حساس نظامی بشوند.

حالا این جنگ رسانه‌ای سبب شده که عده‌ای پا به خیابان‌ها بگذارند و شعارهای هنجارشکنانه سر دهند و متأسفانه حتی در برخی جاها کار به جایی رسیده که عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز مورد اهانت عده‌ای قرار گرفته است.

این در شرایطی است حتی ترامپی که ما را تهدید به حمله متقابل کرده بود دلسوز ما شده و توییت فارسی می‌زند و سفیر انگلیس در بین به ظاهر دانشجویان معترض دستگیر می‌شود.

از آن طرف هم خبرهایی مبنی بر سقوط هواپیمای اوکراینی بر اثر جنگ سایبرنتیک آمریکا در فضای مجازی منتشر شده و دست به دست می‌شود  و مدعی است سقوط هواپیما به دلیل تغییر کد هواپیمای مسافربری به موشک کروز بوده و همین باعث خطای انسانی شده است.

چیزی که جالب توجه است، انتشار یک ویدئو از یک نفر مقیم خارج از کشور به نام امید داناست که می‌بینیم در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است. این فرد با انتشار فیلمی که از لحظه برخورد موشک پدافند با هواپیمای مسافربری گرفته مدعی است که این فرد از قبل از ماجرا خبر داشته پس کاسه‌ای زیر نیم کاسه است.

اما ورود این فرد به فضای مجازی و انتشار این اطلاعات نیز جای شبهه فراوان دارد. اگر نگاهی به چهره منحصر به‌ فرد فضای مجازی مخالفان نظام یعنی روح الله زم بیندازیم می‌بینیم که او نیز با استفاده از  تکنیک های رسانه ای اعتماد مردم را جذب کرد و توانست تعداد زیادی از افراد را با خود همراه کند، حال امید دانا نیز به همین شکل در حال فعالیت است.

پس از شهادت سردار سلیمانی مردم ما آماده جنگ شدند، اما خوشبختانه با تدابیر عرصه دفاعی کشور، وارد جنگ نظامی نشدیم، اما ما را وادار به جنگ رسانه‌ای کرده‌اند و کاسبان خون مردم، ما را در مقابل یکدیگر قرار داده‌اند و یک عده هم به دنبال ماهی گرفتن از این آب گل‌آلود هستند و هر کس به دنبال کاسبی خود از این فضاست.

مردم ما باید بدانند که دشمن در کمین اتحاد و یکدلی ماست و نباید گول ظاهر کاسبان خون را خورد. دشمن به هر بهانه‌ای در پی ایجاد تفرقه و دودستگی بین مردم کشور ماست. شهادت سردار سلیمانی و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان نشان داد که مردم ما پای نظام ایستاده‌اند و همین موجب خشم دشمنان شد. به همین دلیل به هر بهانه‌ای به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم ما هستند تا با ایجاد نفوذ در کشور به مقاصد خود برسند و ایران اسلامی را به زانو درآورند؛ اما مردم ما سختتر از اینها را پشت سر گذاشته‌اند و به آسانی در برابر مشکلات قد خم نمی‌کنند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43276
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد تفرقه بین مردم، هدف جنگ رسانه‌ای دشمن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.