• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

اگر فتنه پیروز می شد خواص هم اکنون کجا بودند؟

  • کد خبر : 98408
  • 10 دی 1399 - 8:31
اگر فتنه پیروز می شد خواص هم اکنون کجا بودند؟

امروز دیگر کسی تردید ندارد که فتنه ۸۸ با اساس جمهوری اسلامی و منافع ملی ایرانیان در تضاد بوده است و به دنبال براندازی نظام و نابودی انقلاب اسلامی بوده است. به گزارش عصر همدان، انقلابی که بر پایه عقلانیت انقلابی امام خمینی و خون شهیدان بنا گذاشته شد و بر پایه مدیریت بی مثال […]

امروز دیگر کسی تردید ندارد که فتنه ۸۸ با اساس جمهوری اسلامی و منافع ملی ایرانیان در تضاد بوده است و به دنبال براندازی نظام و نابودی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش عصر همدان، انقلابی که بر پایه عقلانیت انقلابی امام خمینی و خون شهیدان بنا گذاشته شد و بر پایه مدیریت بی مثال آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سرافراز با همه مشکلات و سختی ها به مسیر خود ادامه داده است.

در نگه داشتن حرمت این نهال پر ثمر و پربرکت نخستین کسانی که باید پیشقدم باشند خواصی هستند که مناصب و جایگاه های حقوقی را اشغال کرده اند.این یک اصل مسلم است.

۹ دی باطل کننده تمام طراحی ها و برنامه ریزی های بود که برای نابودی اساس نظام در فتنه ۸۸ شکل گرفته بود.

حفظ عظمت و بزرگی این روز درخشان در تاریخ این ملت وظیفه آحاد جامعه و بخصوص خواص جامعه است.

خواص استانی که در یوم الله ۹ دی سکوت کردند و حتی زحمت دادن یک خط بیانیه را هم به خود ندادند آیا با خود فکر کرده اند اگر مردم دردمندانه به صحنه نمی آمدند و بر فرض محال فتنه گران که به علم و پرچم اباعبدالله حسین (ع) نیز رحم نکردند به مقاصد خود می رسیدند آنان امروز در کجا و با چه شرایطی در حال گذران عمر بودند؟

شکر نعمت ولایت و حضور محکم مردم در حمایت از نظام اسلامی آیا ارزش یک خط بیانیه را هم نداشت؟

این جا وظیفه دستگاه های نظارتی نیز بسیار سنگین است، خواصی که حرمت حریم نظام را نگه نمی دارند آیا می توانند صندلی هایی که هر یک با خون هزاران رزمنده، جانباز و شهید فتنه ۸۸ حفظ شده است تکیه زنند؟

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98408
  • دیدگاه‌ها برای اگر فتنه پیروز می شد خواص هم اکنون کجا بودند؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.