• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

اگر دچار سستی شویم تمام رشادت‌هایی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند بر باد خواهد رفت

  • کد خبر : 86137
  • 07 مهر 1399 - 8:59
اگر دچار سستی شویم تمام رشادت‌هایی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند بر باد خواهد رفت

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تقدیر از سردار مجیدی گفت: راز پویا ماندن دفاع مقدس ادامه دادن مسیر شهداست. به گزارش عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، به همراه شاهرخی استاندارد و دهقان نیری رئیس صداوسیمای […]

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تقدیر از سردار مجیدی گفت: راز پویا ماندن دفاع مقدس ادامه دادن مسیر شهداست.

به گزارش عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، به همراه شاهرخی استاندارد و دهقان نیری رئیس صداوسیمای همدان، از سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تقدیر و تجلیل کرد.

آیت الله شعبانی در این دیدار گفت: امروز باید مراقب باشیم تا دچار سستی، تنبلی و کم کاری نشویم چرا که راز پویا ماندن دفاع مقدس ادامه دادن مسیر شهداست.

وی افزود: اگر دچار تنبلی و سستی شویم تمام زحمات و رشادت‌هایی که شهدای ما به خاطر آن جان خود را فدا کردند بر باد خواهد رفت.

امام جمعه همدان یکی از نشانه‌های قدردانی جامعه از ایثارگران را درک مقام و منزلت آنها دانست و تاکید کرد: باید قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب از شهدای همدان با عبارت شهدای برجسته یاد کرده‌اند و در فرمایشات اخیر خود هم نام شهید خوش لفظ را بیان کردند که این مسئله مسئولیت ایثارگران عرصه جهاد را در همدان را سنگین تر می کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86137
  • دیدگاه‌ها برای اگر دچار سستی شویم تمام رشادت‌هایی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند بر باد خواهد رفت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.