• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

اگر بنا بود آمریکا را سجده کنیم، انقلاب نمی کردیم

  • کد خبر : 93737
  • 04 آذر 1399 - 20:40
اگر بنا بود آمریکا را سجده کنیم، انقلاب نمی کردیم

۴آذر ، سالگرد شهادت سردار علی چیت‌سازیان فرمانده اطلاعات عملیات لشگر ۳۲ انصارالحسین علیه السلام همدان گرامی باد به گزارش عصر همدان، به مناسبت فرارسیدن ۴آذر ، سالگرد شهادت سردار علی چیت‌سازیان فرمانده اطلاعات عملیات لشگر ۳۲ انصارالحسین علیه السلام وصیت نامه ایشان انتشار داده شده است. شهدا میهمان خدا، هستند.  ” امام خمینی(ره)” حمد […]

۴آذر ، سالگرد شهادت سردار علی چیت‌سازیان فرمانده اطلاعات عملیات لشگر ۳۲ انصارالحسین علیه السلام همدان گرامی باد

به گزارش عصر همدان، به مناسبت فرارسیدن ۴آذر ، سالگرد شهادت سردار علی چیت‌سازیان فرمانده اطلاعات عملیات لشگر ۳۲ انصارالحسین علیه السلام وصیت نامه ایشان انتشار داده شده است.

شهدا میهمان خدا، هستند.  ” امام خمینی(ره)”

حمد و سپاس خداوندی را که در رحمت خود را در این عصر و زمان بر روی بندگان خود باز کرده و راه و روش اسلام‌شناسی را به ما آموخت و ما را از ظلمت و تاریکی به صبح سفید و آشنایی و پیروزی بر نفس سرکش کشاند و از خواب غفلت به بیداری کشید و از مردن در رختخواب و یا در راه غیر خدا به شهادت در راه خودش کشاند و چنین پدر بزرگواری را الگوی تمام خوبیها، مرد تقوا و عمل، انسان پاک و فرعون کش، بت شکن زمان، انسان سخن و عقل، پیر شکست‌ناپذیر و گوهر جماران به عنوان رهبر بر بالای سر ما یتیمان نهاد و درس تقوا و آزادگی را از زبان حسین(ع) بر ما آموخت و قلب سیاه و کدر ما را با گذشت و جانبازی و ایثار و صبر و استقامت در راه خدا سفید و پاک گرداند و حال اگر شب و روز شکرگزاری کنیم قدر این نعمت خدا را نتوانیم دانست خداوند در این مدت انقلاب یک نعمت بزرگی باز به ما بخشانید و آن هم جنگ با کافران و خدانشناسان روی زمین تا بتوانیم خودمان را در صحنه عمل امتحان کنیم و برای رسیدن به جهاد مقدس(اصغر) باید موانع بزرگی را از سر راه برادریم و آن هم مبارزه با نفس و یا جهاد اکبر است. واقعاً که جبهه دانشگاه الهی است. دانشگاهی که در‌آن درس تقوی، ‌درس گذشت،‌ استقامت، ‌فداکاری، ‌جانبازی، ‌صبر و غیره و غیره آموخته می‌شود. جبهه جایی است که انسانهایی که در آن قدم می‌گذارند باید از ته قلب بر سرور‌ شهیدان آقا اباعبدا… لبیک گویند و حسین گونه تا آخرین لحظه عمر خود باشند. جبهه جایی است که انسان یک قدم از دیگران نسبت به خدا نزدیکتر است. خاک جبهه ایران، ‌همچون خاک کربلاست. چون زمانیکه عزیزان سر بر زمین می‌گذارند و زمین را با خون خود آبیاری می‌کنند به عشق رسیدن به آقا ابا عبدا…(ع) و به یاد آن بزرگوار هستند و خداوند در این راه پاداش قرار داده است که بالاترین پاداش شهادت در راه اوست.

 در مسلخ عشق جز نکو‌‌ را نکشند

رو به صفتان دشت خود را نشکند

  پیام به مردم حزب الله و زحمتکش

البته اینجانب کوچکتر از آن بودم که بعد از رفتن خود پیامی بدهم، خودم را در مقابل تمام موجودات خداوند کوچکتر می‌دانم ولی گفتنیهای زیادی برای مردم دارم که بعد از خاموش شدن عمرم شما مقداری از آن را از روی کاغذ بخوانید : اول اینکه امام عزیز را تنها نگذارید و به پیامهای  پدر گونه او را از ته قلب گوش فرا دهید و مانند مردم کوفه نباشید که اباعبدا…(ع) را تنها گذاشتند. اگر تا به الان در این راه مقدس قدم نگذاشته‌اید و به پابوس اسلام نیامده‌اید فرصت هست و هر وقت که پیش خدا می‌آیید خداوند شما را قبول می‌کند و دیگر اینکه از راههای انحرافی که انسان را از خطر امام عزیز و بزرگوار دوری کند پرهیز کنید. امام عزیز فعلاً فرموده است که باید در جبهه باشیم و دفاع را واجب دانسته‌اند. جبهه‌های گوناگونی برای خودمان درست نکنیم. جبهه فقط و فقط خط مقدم است و برای همه واجب است. نگذارید امام عزیز پشت میکروفن قرار گیرد و به ما برای چندین بار بگوید که به جبهه بروید. اگر ما سر بار خوبی باشیم امام عزیز در چند سال پیش فرموده‌اند و دیگر کافی است. ما باید به دنیا ثابت کنیم که هر چه  امام ما می‌گوید ما از جان و دل خریداریم. از گروه بازی و خیانت به خون شهدا باید دست برادریم مسئولین شهر‌ها و دیگران به فکر کمک کردن به این جنگ باشند نه به فکر مسئول بودن و غیره. در مسئولیتی که به عهده ما می‌گذارند نه فکر کمک کردن به مستضعفان باشیم نه به کسانی که از زحمت و خون شهدا استفاده می‌کنند و نفعی هم به انقلاب و جنگ نمی‌رسانند. پیام دیگری که دارم این است که سعی کنید که در این دو‌ روز زندگی، امام بزرگوار را راضی نگهدارید و از همه بالاتر پروردگار عالمیان را، لباس عاشقانه رزم را برتن کنید و پوتینهای خود را محکم ببندید و پیشانی بند ا… اکبر بسته و پشت پا به دنیا و مادیات زودگذر زنید و با یک دست قرآن و با دست دیگر سلاح برگیرید و بسوی جبهه‌های حق علیه باطل حرکت کنید و به زبان خود این را جاری کنید :

جنگ جنگ تا پیروزی.

 پیام برای برادران واحد اطلاعات عملیات

 آن سو کشان با سر خوشان، این سوکشان با ناخوشان

یا بگذرد یا بشکند، کشتی در این گردابها

 برادران عزیز از اینکه خداوند بزرگ توفیق داد و منت برمن نهاد تا بتوانم چند صباحی از عمر خود را با شما عزیزان فداکار باشم شکر گزارم ولی می‌خواهم بگویم که این واحد مقدس را خیلی خیلی قدر بدانید کارهایی که شما برادران عزیز انجام می‌دهید عاشقانه است نه عاقلانه برای رضای ا… است نه کس دیگر. از ته قلب اینجانب را حلال کنید و خلاصه این بنده گنهکار و حقیر را به بزرگی خودتان ببخشید و از خدا برایم طلب آمرزش کنید. چند پیام است که می‌خواهم برایتان بگویم:

۱- خداوند را سعی کنید با حرکات قلبی خود راضی نگهدارید.

۲- برای شهادت یا بهشت رفتن تلاش نکنید برای رضای او کار کنید بگوید خداوندا، نه برای بهشت نه برای شهادت و نه برای ترس از جهنم، فقط برای رضای تو کار می‌‌‌‌کنم و  اگر چه جهنم هم بروم و تو راضی باشی برای من کافی است.

۳- خانواده شهداء را فراموش نکنید خصوصاً شهدای واحد

۴- به خانواده مجروحین و معلولین سرکشی کنید و همچنین خود آنها و مخصوصاً برادران واحد.

۵- حلالم کنید و در وقت نماز برای من از خدا طلب آمرزش کنید.

۶- نماز شب اول قبر را برایم فراموش نکنید.

پیامی به پدر و مادر و برادر و خواهرم:

ای پدر و مادر عزیزم می‌دانم که جز زحمت و ناراحتی برای شما چیزی دیگری نداشتم ولی می‌دانم که شهادت فرزند دوم برای شما مشکل است ولی این را بدانید و خوشحال باشید که من را دشمنان خدا نشانه گرفتند، دوستان خدا و من این راه مقدس را آگاهانه انتخاب کرده ام و خوشحال هستم که به مقصد آخر رسیدم. اگر خداوند قبول کند، از شما می‌خواهم که خداوند را از خودتان راضی نگهدارید و خوشحال باشید که من در این راه و در این لباس مقدس جان بازی قدم برداشتم.

این دنیا دنیای فانی است و جایی برای امتحان است و ما میهمان در این دنیا هستیم پس چه بهتر که با سرفرازی از این دنیا برویم و بهتر اینکه کارنامه قبولی در راه خداست و خوشحال باشید که با خون دادن شما هم سهمی برای یاری دین خدا پیدا کرده‌اید.

برادر عزیزم می‌دانم که بعد از رفتن من شما بی‌برادر خواهی ماند و دیگر برادری نداری می‌خواهم بگویم که خوشحال باش که دو برادرت را در راه خداوند بزرگ قربانی داده‌ای و هر طور که می‌توانی سعی کن که انقلاب و جنگ را یاری کنی، ‌از خداوند بزرگ هم برای پدرم که خیلی زحمت من را کشیده است و می‌دانم که مقداری از آن مو‌هایش را که سفید شده من سفید کرده‌ام و همینطور موهای مادرم را، خداوند می‌خواهم که صبر به آنها عنایت فرماید و خواهشی که از شما دارم برای من گریه نکنید، ‌برای مظلومیت آقا ابا‌عبدا…(ع ) گریه کنید و از خواهرم می‌خواهم که زینب‌گونه باشد و از خداوند می‌خواهم که به او هم صبر عنایت نماید. ‌از شما می‌خواهم که برایم از همه فامیلهای وابسته و همسایگان حلالی طلب نمائید.

خدمت همسر عزیزم :

از اینکه مدت آشنایی ما کم بود و بیشتر آن را در منطقه بودم؛ از شما معذرت می‌خواهم ولی از این خوشحال هستم که مهم ادای تکلیف و رضایت خداوند بود که باید انجام می‌دادم از شما می‌خواهم که بعد از من همچو زینب محکم و استوار باشید اگر خداوند به من فرزندی داد در بزرگ کردن آن سعی و تلاش کن و در تربیت آن جدی باش. اگر خداوند به من دختر داد آن را یک مسلمان واقعی و اسلام‌شناس خوب بزرگ کن و اگر پسر داد آن را طوری بزرگ کن که نان را از راه حلال بدست بیاورد و به مستضعفان کمک کند و از بچگی آن را عاشق ابا‌عبدا…‌(ع) کن و تربیت آن را در دهانش بگذار و آن را مانند مولایمان حسین(ع) آزاد مرد بزرگ کن و به آن بگو که هیچ وقت جلوی زورگویان سر خم نکن و خداوند را برای رضای آن عبادت کن.

 در پایان از فرماندهان عزیزم حلالی می‌خواهم اگر در کارم کم کاری کرده‌ام و اگر از من بدی دیده‌اید حلالم کنید.

خدا‌یا خدا‌یا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

والسلام علیکم و رحمته اله

علی چیت سازیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93737
  • دیدگاه‌ها برای اگر بنا بود آمریکا را سجده کنیم، انقلاب نمی کردیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.