• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

اولین نرم‌افزار تخصصی وصیتنامه شهدای اسدآباد تحت اندروید رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 98536
  • 11 دی 1399 - 11:24
اولین نرم‌افزار تخصصی وصیتنامه شهدای اسدآباد تحت اندروید رونمایی می‌شود

حسین مرادی‌مخلص از ساخت نرم‌افزار تخصصی جامع از وصیتنامه شهدای اسدآباد تحت اندروید خبر داد و گفت: این نرم‌افزار که به همت بسیج اساتید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی ساخته شده، همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان کلام عاشقی رونمایی می‌شود. به گزارش عصر همدان، حسین مرادی‌مخلص، سرپرست دانشگاه سید جمال‌الدین […]

حسین مرادی‌مخلص از ساخت نرم‌افزار تخصصی جامع از وصیتنامه شهدای اسدآباد تحت اندروید خبر داد و گفت: این نرم‌افزار که به همت بسیج اساتید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی ساخته شده، همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان کلام عاشقی رونمایی می‌شود.

به گزارش عصر همدان، حسین مرادی‌مخلص، سرپرست دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از رونمایی اولین نرم‌افزار تخصصی همزمان با سالروز اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این نرم‌افزار با عنوان “کلام عاشقی” تحت اندروید و موبایل است که در راستای مستندسازی آثار دفاع مقدس انجام شده است.

وی گفت: این نرم‌افزار به همت بسیج اساتید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی و یک گروه تیمی ده نفره با محوریت بنده و آقایان دکتر صالحی و مهندس محبوبی ایجاد شده که ۴ سال برای ساخت آن زحمت کشیدیم.

وی “کلام عاشقی” را یک نرم‌افزار فنی، فرهنگی و اقدامی نو خواند و گفت: تاکنون در سطح کشور چنین نرم‌افزار را حداقل ما شاهد نبوده‌ایم که در باب شهدا یک شهر باشد.

وی نرم‌افزار “کلام عاشقی” را شامل وصیتنامه با محل تولد و شهادت ۴۰۳ شهید اسدآباد دانست و گفت: این وصیتنامه‌ها با موضوعات مختلف از جمله جهاد، احترام به پدر و مادر، حجاب، ولایت فقیه، تفکر بسیج در آیتم‌های متنوع تفکیک شده است.

وی یادآور شد: این نرم‌افزار به عنوان اولین نرم‌افزار جامع تخصصی است که به صورت علمی و دانشگاهی روی آن کار شده که تا ۱۰ روز آینده روی سامانه بازار قابل آپلود و به صورت رایگان در اختیار عموم مردم کشور قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد:  این نرم‌افزار با اولین وصیتنامه شهید سید جمال‌الدین اسدآبادی آغاز و با وصیتنامه شهید محمدرسول رضایی به عنوان کوچکترین شهید اسدآباد به لحاظ سنی پایان می‌یابد که در هر دو وصیتنامه تفکر استکبارستیزی متبلور است.

وی یادآور شد: این نرم‌افزار سیر تکوینی از زندگینامه و وصیت شهدای اسدآباد است که در مختصات یک کار فرهنگی در راستای مهندسی شده حفظ آثار دفاع مقدس مهندسی شده که همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98536
  • دیدگاه‌ها برای اولین نرم‌افزار تخصصی وصیتنامه شهدای اسدآباد تحت اندروید رونمایی می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.