• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

اورژانس اسدآباد در شاخص رسیدن بر بالین بیمار از نرم کشور جلوتر است

  • کد خبر : 21030
  • 27 شهریور 1398 - 8:19
اورژانس اسدآباد در شاخص رسیدن بر بالین بیمار از نرم کشور جلوتر است

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: هم اکنون شاخص رسیدن بر بالین بیمار در مرکز اورژانس شهرستان اسدآباد ۵ دقیقه است که نسبت به نرم کشوری ۳ دقیقه جلوتر هستیم.   بهنام رضا مخصوصی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به بازدید از مرکز و پایگاه حوادث و فوریت پزشکی ۱۱۵، اظهار کرد: […]

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: هم اکنون شاخص رسیدن بر بالین بیمار در مرکز اورژانس شهرستان اسدآباد ۵ دقیقه است که نسبت به نرم کشوری ۳ دقیقه جلوتر هستیم.

 

بهنام رضا مخصوصی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به بازدید از مرکز و پایگاه حوادث و فوریت پزشکی ۱۱۵، اظهار کرد: اورژانس در حوادث جاده‌ای و حوادث غیر مترقبه نقش مهم و پراهمیتی دارد که از جمله این مراکز در گردنه فعال است.

وی با بیان اینکه وجود اورژانس موتوری و پد بالگرد در کاهش زمان و شاخص رسیدن بر بالین بیمار نقش به سزایی دارد، گفت: البته اکنون این شاخص در مرکز اورژانس شهرستان ۵ دقیقه است که نسبت به نرم کشوری ۳ دقیقه جلوتر هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به کنگره عظیم پیاده روی اربعین، تاکید کرد: پیاده روی اربعین حسینی از مهمترین مراسمات کشور مااست و قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا موهبتی است که توفیق خدمت را برای همه کارکنان به ارمغان آورده است و البته این مهم آمادگی بیشتری را می‌طلبد.

وی افزود: وجود گردنه اسدآباد متاسفانه آمار تصادفات جاده‌ای را بسیار بالا برده است و همین مسئله دلیلی برای آمادگی همیشگی دانشکده و اورژانس است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=21030
  • دیدگاه‌ها برای اورژانس اسدآباد در شاخص رسیدن بر بالین بیمار از نرم کشور جلوتر است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.