• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد خبر داد:

اهدا ۱۰۷ جهیزیه به نوعروسان مددجوی امداد اسدآبادی

  • کد خبر : 212889
  • 21 اسفند 1402 - 9:44
اهدا ۱۰۷ جهیزیه به نوعروسان مددجوی امداد اسدآبادی
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد با اشاره تامین و اهدا ۱۰۷ سری جهیزیه به نوعروسان گفت: این اقدام عملی در راستای کمک و دستگیری از خانواده‌ها برای برگزاری ازدواج آسان و پایدار انجام می‌شود.

جواد صدیقی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان از اهدا ۱۰۷ سری جهیزیه به تعداد ۱۰۷ نوعروس در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این امر در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند با مشارکت خیرین انجام شده است.
وی ازوداج آسان و پایدار را از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) خواند گفت: تامین جهیزیه یک اقدام عملی برای این تحقق این هدف است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در سال‌جاری تاکنون ۱۰۷ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جارو برقی تامین شده است که تماما” جنس ایرانی به نوعروسان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری خوشبختانه متقاضی پشت نوبت برای جهیزیه نداریم، خاطرنشان کرد: در خصوص پایداری ازدواج خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تشکیل کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ایی متعدد برای نوعروسان و دختران در سن ازدواج برگزار می‌شود.

صدیقی گفت: همچنین اگر همسران این نوعروسان و یا همسران بانوانی که ازدواج مجدد کرده‌اند، فاقد شغل باشند، کمیته امداد امام خمینی(ره) تسهیلات اشتغال خارج از نوبت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ارزش تعداد ۱۰۷ فقره جهیزیه اهدایی به نوعروسان روز گذشته ۴۸ میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: در سال قبل نیز تعداد ۱۶۴ سری جهیزیه به تعداد ۱۶۴ نوعروس اهدا شده بود.

تأمین جهیزیه با کمک و مشارکت خیرین یکی از اقدامات خیرخواهانه‌ای است که در راستای توجه به امر ازدواج انجام می‌شود و این امر در هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه نوروز امسال توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان نهاد مردمی انام شده است.

شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان دارای سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز است که در کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان نزدیک به ۱۰ درصد از جامعه زیر پوشش این نهاد هستند.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212889
  • دیدگاه‌ها برای اهدا ۱۰۷ جهیزیه به نوعروسان مددجوی امداد اسدآبادی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.