• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

اهدای ۵۰ جلد کتاب به پاسگاه های شهر مهاجران و روستای حسین آباد عاشوری

  • کد خبر : 89310
  • 29 مهر 1399 - 8:22
اهدای ۵۰ جلد کتاب به پاسگاه های شهر مهاجران و روستای حسین آباد عاشوری

حبیب شهنوازیان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با روسای پاسگاه های شهر مهاجران و روستای حسین آباد عاشوری دیدار و ۵۰ جلد کتاب به هر یک از آنها تقدیم کرد. به گزارش عصر همدان، هفته پیش رو به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است و به این مناسبت برنامه های ویژه ای از سوی […]

حبیب شهنوازیان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با روسای پاسگاه های شهر مهاجران و روستای حسین آباد عاشوری دیدار و ۵۰ جلد کتاب به هر یک از آنها تقدیم کرد.

به گزارش عصر همدان، هفته پیش رو به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است و به این مناسبت برنامه های ویژه ای از سوی نیروی انتظامی شهرستان بهار در حال اجراست.

حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار به این مناسبت به دیدار و سرکشی از پاسگاه های شهر مهاجران و روستای حسین آباد عاشوری به نمایندگی از روستاها و شهرهای خارج از مرکز شهرستان پرداخته و با اهدای ۵۰ جلد کتاب به هر یک از این پاسگاه ها زحمات این عزیزان را در قدر دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار با تبریک هفته نیروی انتظامی در این باره به خبرنگار ما گفت: با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی باید این موضوع را به خود گوشزد کنیم که اگر مرزهایمان امن اسـت ،فرزندانی از این دیار، با تحمل رنج دوری خانواده، پاسبان روز و شب این خاک اند و ما نمی بینیم آن ها را وقتی کـه دلیرانه تا پای جان در برابر مزدوران، راهزنان و ده ها مورد خطر آفرین دیگر مقاومت می‌کنند؛

پلیس ها حامی مردم هستند و باید خدمات آنان به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

حبیب شهنوازیان در ادامه افزود: اگر فرهنگ عمومی در جامعه تقویت شود امنیت نیز برقرار می شود و اگر پرسنل نیروی انتظامی فرصت این را پیدا می کردند تا در زمینه های فرهنگی خدماتی ارائه دهند ، بسیاری از مشکلات ما با اشاعه ی فرهنگ از بین می رفت.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی وظیفه خود دانستیم که در پاسگاه های شهر مهاجران و حسین آباد عاشوری حاضر شده و از زحمات پرسنل محترم نیروی انتظامی قدردانی کنیم.

شهنوازیان اظهار داشت: معمولا در قدردانی ها و مراسم مرکز شهرستان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و مراکز روستایی و دیگر شهرها شاید زیاد به چشم نیایند، اما هدف ما این بود که سایر شهرهای شهرستان و روستاها نیز دیده شوند و پرسنل آن به معنای واقعی بدانند که ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی همچنین گفت: در دیدارهایی که داشتیم گپ و گفت مختصری با رئیس پاسگاه ها داشتیم و به طور نمادین به هر پاسگاه ۵۰ جلد کتاب و لوح تقدیری به رئیس پاسگاه به پاس زحمات آنها اهدا شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89310
  • دیدگاه‌ها برای اهدای ۵۰ جلد کتاب به پاسگاه های شهر مهاجران و روستای حسین آباد عاشوری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.