• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

اهدای گوشی به دو دانش‌آموز نیازمند توسط معلم نهاوندی

  • کد خبر : 95285
  • 15 آذر 1399 - 9:46
اهدای گوشی به دو دانش‌آموز نیازمند توسط معلم نهاوندی

محمدحسین دارایی گفت: یکی از معلمان نهاوندی در اقدامی شایسته ۲ دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کرد. به گزارش عصر همدان، محمدحسین دارایی، مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح کمک مؤمنانه خانم پریوش دلوچئی از آموزگاران دلسوز و خیر آموزشگاه ابتدایی مهدیه ۲ برای دو دانش‌آموز نیازمند گوشی هوشمند تهیه کرد. […]

محمدحسین دارایی گفت: یکی از معلمان نهاوندی در اقدامی شایسته ۲ دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کرد.

به گزارش عصر همدان، محمدحسین دارایی، مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح کمک مؤمنانه خانم پریوش دلوچئی از آموزگاران دلسوز و خیر آموزشگاه ابتدایی مهدیه ۲ برای دو دانش‌آموز نیازمند گوشی هوشمند تهیه کرد.

وی اظهار داشت: این معلم نهاوندی اینکه بتواند همه دانش‌آموزان کلاس را در آموزش‌های مجازی پوشش دهد، اقدام به تهیه ۲ دستگاه گوشی هوشمند به ارزش بیش از ۷۰ میلیون ریال برای دانش‌آموزان خودکرده است.

دارایی افزود: این همکار پرتلاش، برنامه آموزش مجازی را با جدیت دنبال نموده و به‌طور مستمر پیگیر تحصیل دانش‌آموزان بوده است.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند با قدردانی از این اقدام شایسته گفت: همکاران گران‌قدر فرهنگی در شهرستان نهاوند اجازه نداده‌اند وقفه‌ای در جریان آموزش و تحصیل دانش‌آموزان ایجاد شود.

وی بیان داشت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه در مدارس شهرستان با مشارکت قابل‌تحسین همکاران فرهنگی تاکنون در چند مرحله انجام‌شده است و همچنان ادامه دارد.

دارایی افزود: در هفته گذشته نیز توسط یکی دیگر از فرهنگیان شهرستان بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید تبلت و کمک‌های معیشتی برای دانش‌آموزان نیازمند اهداشده بود.

وی در پایان گفت: با توجه به مجازی شدن آموزش‌ها و لزوم داشتن وسایل هوشمند برای فراگیری دروس، از خیرین و کسانی که توانایی مالی دارند درخواست می‌کنیم برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند پیش‌قدم شوند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95285
  • دیدگاه‌ها برای اهدای گوشی به دو دانش‌آموز نیازمند توسط معلم نهاوندی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.