• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6
فرمانده سپاه ملایر خبر داد:

اهدای نشان سرو به خانواده تمامی شهدای ملایر

  • کد خبر : 193378
  • 22 مرداد 1402 - 14:02
اهدای نشان سرو به خانواده تمامی شهدای ملایر
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ملایر گفت: خبرنگاران از تبعات مطالبه‌گری هراسی نداشته و تا آنجا که می‌توانند به دنبال مطالبه‌گری باشند.

به گزارش عصر همدان؛ علی اصغر فارسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به جایگاه رسانه و نقش خبرنگاران در مطالبه‌گری تاکید کرد: مطالبات شفاف برای مدیران آورده فراوانی دارد و خبرنگاران نباید از مطالبه گری کوتاه بیایند.

وی افزود: جهاد تبیین یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود و در کنار نقاط قوت نقاط ضعف نیز بیان شود تا مسئولین مشکلات را حل کنند. فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه خبرنگاران از تبعات مطالبه گری هراسی نداشته باشند، تصریح کرد: نقش مطالبه‌گری در جامعه بسیار موثر است و تا آنجا که می‌توان باید به دنبال مطالبه گری بود.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در راستای اعتلای کشور تصریح کرد: بر اساس مصالح کشور مذاکراتی در جریان است که به نفع کشور است.

فارسی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در ۱۰ سال گذشته و پیش از دولت آقای رئیسی تصریح کرد: انبارهای کالاهای اساسی کشور در ابتدای دولت خالی بود و مشکلات فراوانی پیش روی دولت قرار داشت اما با اقدامات انقلابی دولت مشکلات حل شد.

وی با بیان اینکه اقدامات در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام از وظایف اصلی خبرنگاران باشد، تصریح کرد:  امروز جهاد تبیین مقابله با دشمن است و  دروغ‌های فراوانی دشمنان به کشور نسبت می‌دهند و جهاد تبیین بهترین راه برای مقابله با دشمنان است.

فرمانده سپاه ملایر تاکید کرد: جهاد به معنای خنثی سازی اقدامات دشمن است و امروز دشمن با تحریف و دروغ جلو آمده و با تبیین باید این مسائل را حل کرد.

وی با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره سالگرد مهسا امینی تاکید کرد: امسال دشمن دستش بسیار خالی است چرا که از یک سو عربستان به عنوان حامی اصلی با ایران روابط دیپلماتیک موثری داشته است و از سوی دیگر منافقین از آلبانی اخراج شده اند.

فارسی بیان کرد: موضع‌گیری و صحبت‌های قاطعانه سردار سلامی و مذاکراتی که ایران با آمریکا داشته باعث ضعیف شدن دشمنان شده اما نباید غفلت هم کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی و تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان انجام شده است تا آسیب دیدن مردم و شهر‌ وجود نداشته باشد.

فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: پیش بینی می شود امسال و در سالگرد مهسا امینی اتفاق خاصی رخ ندهد. وی به برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای کنگره هشت هزار شهید استان اشاره کرد و گفت: اقدامات موثر و یادواره های بزرگی برگزار شده است که نمونه آن یادواره شهدای ارتش بود. وی افزود: از خانواده های ۱۱۰۰ شهید شهرستان سرکشی و مدال های نشان سرو به آنان هدیه می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193378
  • دیدگاه‌ها برای اهدای نشان سرو به خانواده تمامی شهدای ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.