• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

اهالی مسجد ولیعصر اسدآباد به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” پیوستند

  • کد خبر : 126075
  • 04 شهریور 1400 - 7:16
اهالی مسجد ولیعصر اسدآباد به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” پیوستند

از آنجا که رهبر انقلاب مساجد را مرکزی برای نهضت احسان عمومی و مواسات دانستند، بعداز ایجاد پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” از سوی این رسانه، مسجد ولیعصر(عج) شهرک جانبازان شهر اسدآباد در عمل به فرمایش رهبری به این پویش پیوست. به گزارش عصرهمدان، مسجد از اماکن مذهبی است که با عنوان “خانه خدا” […]

از آنجا که رهبر انقلاب مساجد را مرکزی برای نهضت احسان عمومی و مواسات دانستند، بعداز ایجاد پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” از سوی این رسانه، مسجد ولیعصر(عج) شهرک جانبازان شهر اسدآباد در عمل به فرمایش رهبری به این پویش پیوست.

به گزارش عصرهمدان، مسجد از اماکن مذهبی است که با عنوان “خانه خدا” از آن یاد می‌شود و اگر چه محلی برای عبادت و راز و نیاز است، اما با اجتماع عظیمی از مردم خداجو و مؤمن می‌توان گفت از پایگاه‌های مردمی به شمار می‌رود که در کنار فراگیری علم و تزکیه، عرصه رشد و تعالی انسانهای خداجو را هم به همراه دارد.

حال در این روزهای کرونایی که شاید برای پیشگیری از این ویروس، جلوه حضور مردم در مساجد کمرنگ تر شده، اما هنوز این اماکن مذهبی و پایگاه‌های مردمی همچنان کارایی خود را دارند.

همچنان که رهبر معظم انقلاب، مساجد را مرکزی برای نهضت احسان عمومی و مواسات دانستند، مردم خداجوی و در واقع چه مسجدی ها، این بار از این مکان مذهبی در راستای کمک و همیاری به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا گام برداشتند.

در شهرستان اسدآباد بعداز به راه انداختن پویشی به عنوان “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” از سوی رسانه عصر همدان، تعدادی از فعالان مساجد و بسیجیان در پایگاههای مقاومت، در عمل به این پویش پیوستند و با تهیه ۷۲ بسته معیشتی به مردم نیازمند کمک کردند.

یکی از این مساجدی که با وجود بسیجیان فعال همیشه در اجرای برنامه های فرهنگی پای کار است، مسجد ولیعصر(عج) در شهرک جانبازان شهر اسدآباد است که گروه جهادی شهید دانشگر پایگاه مقاومت بسیج شهید عسگری در این مسجد گرد هم آمدند و در لبیک به فرمایش رهبری، به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” رسانه عصر همدان پیوستند.

آنان با تهیه ۷۲ بسته معیشتی، به نیت ۷۲ شهید کربلا به کمک اقشار آسیب دیده از کرونا دست همیاری دادند.

سلیمی، فرمانده حوزه شهری شهدای اسدآباد در این زمینه در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در راستای پویش ۷۲ کمک مؤمنانه ، نذر محرم بسیجیان گروه جهادی شهید دانشگر ۷۲ بسته معیشتی را در ایام محرم تهیه و به نیت ۷۲ شهید کربلا بین نیازمندان توزیع کردند.

وی یادآور شد: این امر به همت فرماندهان پایگاههای مقاومت، با استفاده از ظرفیت صندوق قرض الحسنه این مسجد طرح تهیه ۷۲ بسته معیشتی را اجرا کردیم.

حجت الاسلام تبریزی، امام جماعت این مسجد هم در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: طرح تهیه ۷۲ بسته معیشتی برای نیازمندان در لبیک به فرمایش رهبری انجام شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126075
  • دیدگاه‌ها برای اهالی مسجد ولیعصر اسدآباد به پویش “۷۲ کمک مؤمنانه، نذر محرم” پیوستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.