• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت ۱۴۰۰ ساله است/ رفع محرومیت را با همه توان دنبال می‌کنیم

  • کد خبر : 47273
  • 16 بهمن 1398 - 11:43
انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت ۱۴۰۰ ساله است/ رفع محرومیت را با همه توان دنبال می‌کنیم

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره ۱۴۰۰ سال تلاش و مجاهدت علما و شهدای اسلام است، گفت: ریشه کنی محرومیت و فقر هدف همه گروه های جهادی است. فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در آیین افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج شاهنجرین و ۶۶ واحد مسکونی محرومیت زدایی در رزن و […]

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره ۱۴۰۰ سال تلاش و مجاهدت علما و شهدای اسلام است، گفت: ریشه کنی محرومیت و فقر هدف همه گروه های جهادی است.
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در آیین افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج شاهنجرین و ۶۶ واحد مسکونی محرومیت زدایی در رزن و درگزین با بیان اینکه راه اسلام و قرآن راهی است که امام بزرگوار به ما نشان دادند اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکت بزرگ و دستاورد بی نظیر تمام صلحا و شهدای قرون متمادی است که اینک به دست ما رسیده است.
وی با اشاره به مشکلات و سختی های که مردم به دلایل مختلف در سال های بعد از انقلاب اسلامی با تحریم‌ها و دشمنی ها روبرو بوده اند، تصریح کرد: مردم یا همه سختی ها و مشکلات پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و این نشان دهنده عمق نگاه مردم در حراست از ارزش های الهی و آسمانی انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه استان همدان ریشه کنی محرومیت و فقر را هدف همه گروه های جهادی بسیج برشمرد و افزود: بر اساس هماهنگی و توافقات صورت گرفته در استان، سپاه و بسیج ساخت  ۵۰۰ واحد مسکونی با حمایت و همکاری ارگان ها را تقبل کردند و با کمک خداوند امروز در شهرستان های رزن و درگزین ۶۶ واحد از این منازل به مردم عزیز تحویل داده شد.
۶۶ واحد مسکونی با حضور گروه های جهادی بسیج سپاه ناحیه رزن و درگزین در مدت کمتر از ۹ ماه و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان در شهرستانهای رزن و درگزین ساخته شد و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) و‌ مسئولین استانی به بهره برادری رسید.
انتهای پیام/م
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47273
  • دیدگاه‌ها برای انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت ۱۴۰۰ ساله است/ رفع محرومیت را با همه توان دنبال می‌کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.